Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Even iets anders. Ik zag een foto langskomen van Michele Lacroix (de vrouw van Kevin). Je gaat mij niet vertellen dat dit dezelfde vrouw is:

kevin-de-bruyne-wife-michele-lacroix-attends-440nw-13639893n.jpg

1200

Het hoge loon van Kevin komt blijkbaar goed van pas. :oi22:

Wat een tristesse. Altijd dezelfde voorspelbare wissels, domme keuzes en zonder drive.
Ze hebben duidelijk gespeeld voor een draw, wel dat ze het nu maar eens tonen door Frankrijk door de gehaktmolen te draaien maar dat is een utopie

Imke haar analyse over Lukaku is in 't verlengde even triestig.
Die corners zo uitspelen is mottig om te zien, maar wel 100% correct om die keuze te maken. Ik weet niet of jullie gezien hebben hoe Oekraïne soms door het midden kon komen?! Precies gelijk f*cking Moses.

Ik voelde het niet voor aanvang van dit EK om mee te leven, maar f*ck dees. Wat een triestig schouwspel. 0 capaciteiten heeft die vent als coach.

We stonden verdorie een pak dichter bij verlies dan winst.

Blij dat het tegen Frankrijk is en er dan uit aub verdienen echt niet om verder te gaan wat een vertoning zou me dood schamen.

Ons middenveld leek op het einde plots onbestaande. Mangala en Onana stonden erbij en keken ernaar.

Bij Carrasco lijkt het allemaal nog spannend, maar er komt echt nooit meer iets van. En hij is het eigenlijk al kwijt sinds hij naar de zandbak verhuisd is. Ik begrijp niet wat hij daar komt doen wanneer we zogezegd gaan counteren, want het loopt altijd mis.

Lukaku - ik ben altijd fan geweest, maar die kerel is aan het choken dat het niet normaal is.

Bedankt aan KDB, die vandaag wel op niveau was én op het einde nog hard bleef werken.
En nog meer bedankt aan Casteels, die toont dat hij echt een uitstekende keeper is (die helaas ook naar de zandbak gaat).

En krijgen we nu echt misschien Slovakije - Slovenië in de achtste finales? Dus 1 van die 2 ploegen in de kwartfinales ook.

Wtf is dat

edit: ik bedoelde Roemenië - Slovenië denk ik

Die Mangala, waar speelt die eigenlijk?
Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar ik moet wel toegeven dat ik 4e provinciale niet echt volg.

Terug
Bovenaan