Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Tedesco laat een groep met uitstekende, goede en middelmatige spelers prutsen als een bende miniemen.
't Is écht triestig om aan te zien. Hij is ook totaal geen match met zijn spelers, publiek en pers.

Ik vind het zo schrijnend dat ik zelfs hunker naar Marc Wilmots en dat was ook huilen met de pet op.

Average Rob heeft daar niks mee te maken?

positief kijken jongens: we zitten al verder als op't WK. fantastische groeimarge op anderhalf jaar.

Klopt, door de teleurstelling verwarde ik het met On Met Le Patate.

Dat gezegd zijnde is Wunderbar ook zeer avarage.

De Bruyne zegt het hier, niet verliezen is belangrijker dan winnen
Maar dan is het wel schandalig dat ze Oekraïne zo door het centrum laten lopen. Dan moet je deftig verdedigen ook.

Dat gezegd zijnde is Wunderbar ook zeer avarage.
dat is genereus.

dat van die corners: ge wilt dat niet zien, maar is toch begrijpbaar? die counters van Oekraine waren vlijmscherp, al een paar keer door het oog van de naald gekropen. dan doe je dat om de qualificatie op de laatste moment niet weg te gooien.

Als het binnen de 90min niet lukt dan moete de laatste 2min ook geen risico nimmer pakke met zen corner die 95% kans niets zou opbrengen buiten wrs een counter.
Dat klopt, maar wat hij zei had wel betrekking op heel de match. Hadden ze nu een goaltje gemaakt dan liepen ze toch geen ganse match rond met het risico om alsnog het deksel op de neus te krijgen.

Terug
Bovenaan