Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine nuance. Als Tsjechië zou winnen met meer dan 2 goals verschil van Turkije, spelen we toch weer tegen Slovenië (bij groepswinst) / Spanje (bij 3e).Mogelijkheden:
-Groepswinnaar: we spelen tegen Slovenië (met de beste derdes zoals nu) of Tsjechië/Georgië winnen en we spelen tegen Nederland.
-Tweede: sowieso Frankrijk.
-Derde: tegen Spanje met de huidige derdes of Tsjechië/Georgië winnen en we spelen tegen Engeland.
-Vierde: een oefenmatch tegen Poelkapelle.
Ja zou ook heel graag eens CDK zien eigenlijk.Eigenlijk moet er iemand spelen die het best met Zinchenko zijn voeten kan rammelen. Dat kan Trossard zijn, maar CDK is misschien frisser en scherper en Bakayoko heeft muur pure snelheid.
Andersom ook: iemand die het duo Zinchenko/Mudryk in toom kan houden op onze rechterflank, samen met Castagne. Geen idee wie het meeste werkkracht kan voorleggen.Eigenlijk moet er iemand spelen die het best met Zinchenko zijn voeten kan rammelen. Dat kan Trossard zijn, maar CDK is misschien frisser en scherper en Bakayoko heeft muur pure snelheid.
Waarom neem je ze dan mee , die jongens verdienen toch wat meer respect.Ach, ik ben helaas vrij zeker dat CDK, De Cuyper en Vermeeren niks gaan spelen dit toernooi...
Die zou nog eerder Witsel opstellen.
Andersom ook: iemand die het duo Zinchenko/Mudryk in toom kan houden op onze rechterflank, samen met Castagne. Geen idee wie het meeste werkkracht kan voorleggen.
Vind ik ook, zeker naar De Cuyper toe is dit een signaal dat hij hem onvoldoende vindt.Waarom neem je ze dan mee , die jongens verdienen toch wat meer respect.
Waarom neem je ze dan mee , die jongens verdienen toch wat meer respect.
Hangt er van af wat je nodig hebt. Tielemans is goed als pivot. Zodus : aangespeeld worden en meteen de volgende pass lanceren. Vanaf hij dribbelt is het een kwestie van tijd tot ze zijn ruimte afnemen en hij impotent wordt. Dus veel ruimte rond de 10? Dan heb is Tielemans je man.Als CDK plots in de basis zou staan straks, dan zit er toch een plan met voorbedachte rade achter. Of zien jullie hem echt als flankaanvaller? Is toch meer het soort speler dat je centraal vooraan zet?
Ik neem aan dat CDK mee is als doublure voor KDB op de 10.
In het beste geval had je KDB vandaag rust kunnen gunnen, maar helaas kan dat niet.
De Cuyper is een ander verhaal. Ik dacht dat die mee was als doublure voor Theate. Maar dan stond daar tegen Slovakije plots Carrasco op de LB.
Nu Theate fit is gaan we De Cuyper ook niet snel zien denk ik.
Niet dat ik het eens ben met dat sommige mogen spelen, maar ik vind dat dus enorme zever om daar respect mee te linken. Waarom zou iedereen moeten spelen om respect te krijgen? We zitten op een EK he, niet een oefenmatch. Je neemt ze mee omdat je in een tornooi van 3 weken kunt zitten.Waarom neem je ze dan mee , die jongens verdienen toch wat meer respect.
Wist ik niet en wat is de reden?Kleine nuance. Als Tsjechië zou winnen met meer dan 2 goals verschil van Turkije, spelen we toch weer tegen Slovenië (bij groepswinst) / Spanje (bij 3e).
Klopt dat respect niet mag meespelen maar waarom speelt Debast dan back?Niet dat ik het eens ben met dat sommige mogen spelen, maar ik vind dat dus enorme zever om daar respect mee te linken. Waarom zou iedereen moeten spelen om respect te krijgen? We zitten op een EK he, niet een oefenmatch. Je neemt ze mee omdat je in een tornooi van 3 weken kunt zitten.
Wist ik niet en wat is de reden?
Ik maak die keuzes niet heKlopt dat respect niet mag meespelen maar waarom speelt Debast dan back?
. Maar waarschijnlijk omdat Tedesco dat een betere optie vindt.Dan zijn we met twee. Van mij mag het direct 0-2 staan na een kwartier, maar dat scenario zal wel een droom zijn.Misschien dat we Meunier al opnieuw in de basis zien straks?
Bij mij begint de spanning toe te nemen
Zoals altijd hopen op een vroeg doelpunt van de rode duivels zodat de Oekraïners moeten komen.
Als we dan toch mogen "hopen", dan hoop ik dat we 2-0 achter komen en dan zoals tegen Japan nog terugkomen en in de absolute slotfase nog met 2-3 winnen. Geeft uiteindelijk toch veel intensere vreugde dan snel 0-2 voorstaan?Dan zijn we met twee. Van mij mag het direct 0-2 staan na een kwartier, maar dat scenario zal wel een droom zijn.
)Natuurlijk. Dat was echt een van de mooiste voetbalmomenten die er waren. Ik stond toen in een tent met 2.000 man. Niet normaal die taferelen toen.Als we dan toch mogen "hopen", dan hoop ik dat we 2-0 achter komen en dan zoals tegen Japan nog terugkomen en in de absolute slotfase nog met 2-3 winnen. Geeft uiteindelijk toch veel intensere vreugde dan snel 0-2 voorstaan?
(Wat dus niet wil zeggen dat ik hoop dat we snel 2-0 achter komen. Enkel indien we uiteindelijk winnen he)
Ben ik toch even moeten gaan zitten, na die goal. Mijn tikker deed wat vreemdNatuurlijk. Dat was echt een van de mooiste voetbalmoment en die er waren. Ik stond toen in een tent met 2.000 man. Niet normaal die taferelen toen.

Die analyse toont helaas ook heel goed aan wat ik tijdens verschillende matchen ook al zag: er passeren véél te veel ballen langs Faes. Die wordt veel te veel gebruikt in onze opbouw.Andersom ook: iemand die het duo Zinchenko/Mudryk in toom kan houden op onze rechterflank, samen met Castagne. Geen idee wie het meeste werkkracht kan voorleggen.
Als je deze analyse bekijkt: , hoop ik dat we een oplossing hebben voor als het rechts dicht zit.
Links lijken we meer kans te hebben om langs Yarmolenko/Tymchyk door te breken, maar dan hebt ge natuurlijk Theate die helemaal niet zo aanvallend is.