Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb alleen de laatste 5 minuten gezien, dus kan er verder niks over zeggen.Serieuze verrassing voor mij toch wel. Ik vind die squad zo zot. De matchen niet gezien, blijkbaar zijn ze veel beter maar wil de bal er niet in?
Heb alleen de laatste 5 minuten gezien, dus kan er verder niks over zeggen.
Ja, ze waren dat. Ik had ze ook als mogelijke dark horse, verkeerd dus. De andere dark horses die ik had doen het wel (gelukkig) beter. Al heeft Ecuador ook niet goed gestart en is Algerije direct door de mand gevallen (geen dark horse niet meer dus voor mij). Maar Senegal, Ivoorkust, Japan en de dark horses van zowat iedereen Noorwegen en Marokko zijn dat wel nog. Er waren wel meer dark horses dan op andere toernooien. En ik heb het thuisvoordeel (en relatief makkelijk parcours) van de VS en Mexico ietwat onderschat dus die zijn dat eigenlijk ook. Colombia ook nog. Je hebt dan nog Uruguay, Kroatië, België. Er zijn er echt wel opvallend veel. Niet iedereen zal die status dus waarmaken.Was Turkije eigenlijks zelfs geen soortement van dark horse voor dit tornooi?
Toch redelijk verrassend idd.
Zweden deed het ook niet goed, en uiteindelijk nu wel goed gestart.Turkije heeft zich maar moeizaam geplaatst tegen Roemenië en Kosovo godbetert. Ik had ze ook wel wat sterker ingeschat dan hoe ze nu gepresteerd hebben, maar een dark horse kon je die toch niet noemen.