Groep B (Spanje, Kroatië, Italië, Albanië)

Maar de 2e helft gezien maar wel leuke wedstrijd.

Snap niet hoe dit Kroatie 3e en 2e werd op de laatste 2 WKs. Tegen Belgie bv waren die ook niet zo goed en nu ook toch weer te makkelijk kansen weggegeven tegen godbeterd Albanie.
Albanië toch gewoon een degelijk ploegje? Oa Asllani op hun middenveld, een paar verdedigers uit de subtop van de Serie A die bij België los in de basis zouden staan en een goeie keeper.
Op het EK in 2016 hebben ze het ook gewoon goed gedaan. Verloren in blessuretijd van Frankrijk, 1-0 verloren van Zwitserland en gewonnen van Roemenië. Die stuur je niet met een droge 4-0 naar huis

Op de radio vind ik Peter VDB fantastisch om naar te kijken, maar met beeld erbij en fases zelf zien is die toch irritant eigenlijk 😅

Elke bal van Spanje in de 16 is een half orgasme

Heb je het gedeelte "en leert hij er iets uit" bewust weggelaten of? :unsure:
Die gaat straks gewoon Theate en Vertonghen opstellen en verder niets aanpassen aan het "perfecte" spel.

Wel heel veel overtredingen deze match, jammer, tempo er altijd weer uit zo.

Op de radio vind ik Peter VDB fantastisch om naar te kijken, maar met beeld erbij en fases zelf zien is die toch irritant eigenlijk 😅

Elke bal van Spanje in de 16 is een half orgasme
Ik vind het op zich een goede commentator, maar ik vind dat hij soms serieus overdrijft. Wordt soms veelste uitbundig bij het minste gevaar.

Als je naar de radio luistert heb je soms het gevoel dat het een geweldige wedstrijd is met grote kansen over en weer, maar als je dan achteraf de samenvatting bekijkt valt dat toch serieus tegen :unsure:

Ik vind het op zich een goede commentator, maar ik vind dat hij soms serieus overdrijft. Wordt soms veelste uitbundig bij het minste gevaar.

Als je naar de radio luistert heb je soms het gevoel dat het een geweldige wedstrijd is met grote kansen over en weer, maar als je dan achteraf de samenvatting bekijkt valt dat toch serieus tegen :unsure:
Zelfs toen ik als kind nog niets met voetbal had, vond ik het altijd fantastisch om in de auto naar hem te luisteren, trekt je toch altijd mee in de spanning. Heeft echt een gave.

Die gaat straks gewoon Theate en Vertonghen opstellen en verder niets aanpassen aan het "perfecte" spel.

Wel heel veel overtredingen deze match, jammer, tempo er altijd weer uit zo.

Ref fluit ook gewoon iets te vaak.

En ik vind dat de Italianen al veel theater aan het spelen zijn, nochtans dat ze niet voorstaan.

Dat is dan achteraf, op het moment zelf geeft het op de radio extra beleving 😅
Ook sommige fases die dan niet eens de samenvatting halen

Kan zijn voorkeur voor Spanje ook totaal niet verbergen
En alla Frank Raes Italiaanse spelers door elkaar halen.. storend, zonet werd Williams onderuit gehaald door Carvajal

De Spanjaarden zouden nog een goal moeten kunnen halen uit hun dominante helft.

Het deksel ligt anders om de loer te lonken naar de neus.

Hoe dit Spanje (en ook Duitsland hebben we dit al zien doen dit EK) soms door zo'n verdediging gaat dat zie je toch niet bij Belgie.

15 minuten rust.
4 minuten reclame en 3 minuten over een match van morgen

Allè ge kunt toch wel iets analyseren hè?
Gewoon herhalingen van de kansen laten zien, daar heb je geen 4 analisten voor nodig

jezus net op het veld, zich even introduceren zegt hij, op de voet gaan staan en dan met de knie het been onderuit

Terug
Bovenaan