Groep B (Spanje, Kroatië, Italië, Albanië)

Maar de 2e helft gezien maar wel leuke wedstrijd.

Snap niet hoe dit Kroatie 3e en 2e werd op de laatste 2 WKs. Tegen Belgie bv waren die ook niet zo goed en nu ook toch weer te makkelijk kansen weggegeven tegen godbeterd Albanie.

Wel heel benieuwd naar Spanje - Italië morgen, al gok ik daar toch op een gelijkspel.

Als dat het geval is, dan wordt het toch nog heel spannend op de laatste speeldag met 2 ploegen met 4 punten. en 2 ploegen met 1 punt.

Ik lees overal in de kranten dat België vast en zeker wel van Roemenië zal winnen maar ik krijg nu plots een Kroatië gevoel. Mmm ...
(Hopelijk ben ik mis)

Ik lees overal in de kranten dat België vast en zeker wel van Roemenië zal winnen maar ik krijg nu plots een Kroatië gevoel. Mmm ...
(Hopelijk ben ik mis)
Voila, gelijkspelen tegen Roemenië, en daarna winnen van Oekraïne. Ook goed :unsure:

Maar de 2e helft gezien maar wel leuke wedstrijd.

Snap niet hoe dit Kroatie 3e en 2e werd op de laatste 2 WKs. Tegen Belgie bv waren die ook niet zo goed en nu ook toch weer te makkelijk kansen weggegeven tegen godbeterd Albanie.
We zijn ondertussen wel weer 6 jaar verder toen ze tweede werden, toen was dat team nog wel een stuk sterker vond ik. Toen hadden ze nog o.a. prime Modric, Rakitic en Mandzukic bv.

Hun derde plaats vorig WK vond ik dan persoonlijk een dikke fluke. Ik blijf het doodzonde vinden dat die in de kwartfinale met meer geluk dan kunde Brazilië hebben uitgeschakeld.

Ze zijn in die twee WK's samen trouwens vier keer doorgegaan via penalty's als ik mij niet vergis.

We zijn ondertussen wel weer 6 jaar verder toen ze tweede werden, toen was dat team nog wel een stuk sterker vond ik. Toen hadden ze nog o.a. prime Modric, Rakitic en Mandzukic bv.

Hun derde plaats vorig WK vond ik dan persoonlijk een dikke fluke. Ik blijf het doodzonde vinden dat die in de kwartfinale met meer geluk dan kunde Brazilië hebben uitgeschakeld.

Ze zijn in die twee WK's samen trouwens vier keer doorgegaan via penalty's als ik mij niet vergis.

Goh jah fluke dat kan je wel een keer misschien zeggen maar als ze het blijven flikken is dat toch ook gewoon een kwaliteit natuurlijk. Strafschoppen trappen is ook een kwaliteit Nederland was lange tijd het tegenovergesteld die gingen er elke tornooi eruit na strafschoppen tot ze onder van Gaal dacht ik er dan toch eens een keer eentje wonnen.

Terug
Bovenaan