{BK}Black Devil
Well-known member
Kroatie echt zo een ploeg die moet groeien in een tornooi. Ni normaal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals onsKroatie echt zo een ploeg die moet groeien in een tornooi. Ni normaal

Hier ookDju, in extremis mijn prono nog om zeep![]()

Dat gaat nog een rare groep worden , Spanje met zijn 3-0 zijn er ook nog niet hoor.
Altijd wachten tot de match voorbij is.Ik ga maar stoppen met pronostieken invullen denk ik, hahaha.
Ik wilde hier ook al komen zagen omdat ik had gegokt dat Albanië zou winnen of gelijk spelen. Het was een rollercoaster. 
Voila, gelijkspelen tegen Roemenië, en daarna winnen van Oekraïne. Ook goedIk lees overal in de kranten dat België vast en zeker wel van Roemenië zal winnen maar ik krijg nu plots een Kroatië gevoel. Mmm ...
(Hopelijk ben ik mis)

We zijn ondertussen wel weer 6 jaar verder toen ze tweede werden, toen was dat team nog wel een stuk sterker vond ik. Toen hadden ze nog o.a. prime Modric, Rakitic en Mandzukic bv.Maar de 2e helft gezien maar wel leuke wedstrijd.
Snap niet hoe dit Kroatie 3e en 2e werd op de laatste 2 WKs. Tegen Belgie bv waren die ook niet zo goed en nu ook toch weer te makkelijk kansen weggegeven tegen godbeterd Albanie.
We zijn ondertussen wel weer 6 jaar verder toen ze tweede werden, toen was dat team nog wel een stuk sterker vond ik. Toen hadden ze nog o.a. prime Modric, Rakitic en Mandzukic bv.
Hun derde plaats vorig WK vond ik dan persoonlijk een dikke fluke. Ik blijf het doodzonde vinden dat die in de kwartfinale met meer geluk dan kunde Brazilië hebben uitgeschakeld.
Ze zijn in die twee WK's samen trouwens vier keer doorgegaan via penalty's als ik mij niet vergis.