Groep B (Spanje, Kroatië, Italië, Albanië)

Sonck zegt dat Rodri hem niet geraakt heeft... in de herhaling zet die kroaat zijn ene been tegen zijn andere been.
Maar ga er wel vanuit dat Rodri hem op zijn minst raakt. Eigenlijk had die gewoon moeten scoren.

Kroatië geraakt zoiezo uit de groep, elk land die een wedstrijd wint is door omwille van dat er zoveel 3des doorgaan.

Ze waren ongelukkig in de afwerking vandaag, maar van Albanië winnen die toch makkelijk.

Kroatië geraakt zoiezo uit de groep, elk land die een wedstrijd wint is door omwille van dat er zoveel 3des doorgaan.

Ze waren ongelukkig in de afwerking vandaag, maar van Albanië winnen die toch makkelijk.

Dacht ik vooraf ook maar dan moeten ze wel wat opletten met het doelpunten saldo natuurlijk. Vorige keer waren er 3 3des met 4 punten en 3 met 3 punten. Finland had bv 3 punten maar stond -2 en mocht niet door. Oekranie wel die stonden maar aan -1

Spanje is ook eindelijk van Luis Enrique verlost als coach. Toch een ploeg om in het oog te houden vind ik.

Ik weet eigenlijk totaal niet wat te verwachten van Italië.
Leuk middenveld wel met Jorginho en Barella. De rest :unsure:

Vond het toch
Sonck zegt dat Rodri hem niet geraakt heeft... in de herhaling zet die kroaat zijn ene been tegen zijn andere been.
Maar ga er wel vanuit dat Rodri hem op zijn minst raakt. Eigenlijk had die gewoon moeten scoren.
Vond het toch ook niet zo duidelijk een penalty. Anderzijds op eigen been sjotten en zo duiken voor een lege goal zou ook zeer dom zijn.
Met voetballers weet je wel nooit :unsure:

'k vind toch ook dat ze dat als presentatrice heel fris en naturel doet.
Voetbalkennis is iets anders, maar dat waren we al bij Karl gewoon natuurlijk

Terug
Bovenaan