Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De show op GMM is een viering van hun debuut en de setlist is dat album integraal. Ideaal dus!Slipknot heeft me richting metal getrokken, maar ik ken eigenlijk enkel de albums Slipknot en Iowa. Nadien ben ik naar tr00 en kvlt metal gegaan.
Zitten er nog leden van die eerste plaat in de band?De show op GMM is een viering van hun debuut en de setlist is dat album integraal. Ideaal dus!

Tegen dan enkel nog CoreyZitten er nog leden van die eerste plaat in de band?![]()
Ja maar ik zat daar enkel voor Wind Rose dus mij mag je niet meetellen.Ze hebben toch dit najaar in een net niet uitverkochte lotto arena gestaan.. Dat is ongeveer waar Sabaton ook al stond toen ze op GMM headliner waren. Enkel GMM zal weten wat voor hun groot genoeg is![]()
Ja maar ik zat daar enkel voor Wind Rose dus mij mag je niet meetellen.

Rammstein heeft volgens mij ondertussen genoeg fans die alles blind slikken van die band dat ze geld zouden geven om Till live te zien schijten op het podium.Till Lindeman sluit den boel af. Rare keuze vind ik persoonlijk, met Rammstein had je een knaller van formaat gehad maar Till solo? Kan best goed zijn he maar net iets te weinig om een festival af te sluiten
kijk naar As i Lay Dying, daar blijft enkel de zanger nog van overTim Lambesis.
Denk het niet, er komt nog iemand achter. Hij sluit af op South terwijl traditie getrouw gmm wordt afgesloten op north. Denk ikTill Lindeman sluit den boel af. Rare keuze vind ik persoonlijk, met Rammstein had je een knaller van formaat gehad maar Till solo? Kan best goed zijn he maar net iets te weinig om een festival af te sluiten
In zijn introductie op de site staat expliciet afsluiterDenk het niet, er komt nog iemand achter. Hij sluit af op South terwijl traditie getrouw gmm wordt afgesloten op north. Denk ik
Dikke middelvinger naar live nation..
35 euro voor boneyard
Pff slik , dat is er toch ook wel weer over129 €![]()