Graspop Metal Meeting 2025

Slipknot heeft me richting metal getrokken, maar ik ken eigenlijk enkel de albums Slipknot en Iowa. Nadien ben ik naar tr00 en kvlt metal gegaan.

Ze hebben toch dit najaar in een net niet uitverkochte lotto arena gestaan.. Dat is ongeveer waar Sabaton ook al stond toen ze op GMM headliner waren. Enkel GMM zal weten wat voor hun groot genoeg is :unsure:
Ja maar ik zat daar enkel voor Wind Rose dus mij mag je niet meetellen.

Till Lindeman sluit den boel af. Rare keuze vind ik persoonlijk, met Rammstein had je een knaller van formaat gehad maar Till solo? Kan best goed zijn he maar net iets te weinig om een festival af te sluiten
Rammstein heeft volgens mij ondertussen genoeg fans die alles blind slikken van die band dat ze geld zouden geven om Till live te zien schijten op het podium.

kijk naar As i Lay Dying, daar blijft enkel de zanger nog van over :D Tim Lambesis.

Vind de timing wel raar, juist na de release van een nieuw album.

Bi Iced Earth ook nog enkel Schäfer zeker ?
Of dat vanwege zijn deelname is aan de bestorming van het is ook niet al te duidelijk.
Denk wel dat de anderen rond die tijd de band verlieten.

Nu wordt persoonlijk niet wild van Lindemann om eerlijk te zijn en zeker niet als headliner.
Ik vraag me af waar die zijn strepen heeft verdiend dan als solo project om mezelf duidelijk te maken.
Corey Taylor,Kerry King,Phil Anselmo en nog anderen die solo op GMM hebben gespeeld kregen toch zo geen spot.

Rammstein zou heel verrassend en leuk geweest zijn maar de kans dat die op GMM spelen is serieus klein,zitten niet onderdak bij Live Nation.

Til lijkt mij ook een rare keuze als headliner, ik denk niet dat die solo echt groot genoeg is om die plek te vullen.
Zou het niet eerder een constructie zijn met Lindeman als afsluiter laat/´s nachts maar bvb een Judas Priest (of Scorpions, europe,.... oid) daar net voor als "headliner"

Het blijft wel een ongewone festival afsluiter.

Powerwolf de dag van Maiden erbij.
In mijn hoofd zijn die bijlange na zo groot niet maar ik zal wel gewoon mis zijn 😅

1/5 qua headliners momenteel. Ik begin stillaan te hopen dat de rest vd namen ook niet wauw is zodat ik gewoon kan thuisblijven.

Nieuw:
Airbourne, Alien Ant Farm, Amenra, Amira Elfeky, Angelus Apatrida, Apocalyptica, As Everything Unfolds, Bad Wolves, Beast In Black, Beyond The Black, Cattle Decapitation, Charlotte Wessels, Creeper, Currents, Dayseeker, Dead Poet Society, Deafheaven, Death Angel, Dragonforce, Dream Theater, Eagles of Death Metal, Employed To Serve, Epica, Falling In Reverse, Filter, Fit For An Autopsy, Fleshwater, Flogging Molly, From Ashes To New, Gloryhammer, Halocene, Hardy, Hatebreed, Heaven Shall Burn, Hot Milk, House Of Protection, Imminence, In Flames, Jerry Cantrell, Jinjer, Julie Christmas, Katatonia, Kim Dracula, King Diamond, Kittie, Krokus, Lagwagon, Last Train, Lorna Shore, Mass Hysteria, Motionless In White, Municipal Waste, Northlane, Nothing More, Nova Twins, Novelists, Orange Goblin, Orbit Culture, Paradise Lost, Perturbator, Peyton Parrish, Primordial, Psychonaut, Rise Of The Northstar, Sacred Reich, Savatage, Seven Hours After Violet, Signs of the Swarm, SiM, Skillet, Soen, Spectral Wound, Spiritbox, Static Dress, Stray From The Path, Sun Dont Shine, Sylosis, Terror, The Dead Daisies, The Ghost Inside, The Hu, The Raven Age, Thrice, Trash Boat, Triptykon, Villagers Of Ioannina City, Vowws en Whitechapel.

Elk jaar heb ik hetzelfde met Graspop: een karrenvracht aan namen en altijd zo verdeeld dat geen enkele dag mij echt gaat boeien. Maar goed

Orbit Culture is live best straf, Lorna Shore is een pletwals. Ga dat checken!

Terug
Bovenaan