Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ben eens begonnen de rijbewijzen naar goud te brengen. Had er niet zoveel meer te doen. De usual suspects kwamen er verrassend vlotjes bij. Vooral door bij sommige de TCS op 0 te zetten.
Maar S10... my God, dat is toch een ander kaliber ze 🙄
Ik ga toch niet op diene laatste stranden eh. Tijd al van 2.36 naar 2.29 gekregen. Allerlaatste bocht beetje verpest door wat te vroeg op het gas te gaan maar denk niet dat ik daardoor 3sec ben kwijt gespeeld.
Als ik dan in de timesheets zie dat er hier zitten die in de 2.23 of zelfs 2.22 zitten, wtf gast 😆

*edit* ik had vroeger moeten komen klagen. Letterlijk de eerst volgende poging is het me gelukt 🥳
ik heb tot en met S6 geen problemen gehad, nu S7, kom ik 0.400s te kort :) maar komt wel goed

Hoppa, goud op alle licenses! S-10 zelfs 2s onder tijd

Bij S-ikweetnimeerhoeveel met de merc op de nordschleiffe. Hoe tegendraads het ook klinkt, blijf in 4th gear. Kgeloof dat ik enkel bij de laatste bocht eens gedownshift heb om vlotter op snelheid te komen en de finish te halen. Voor de rest reed de gold-ghost weinig tot niet van me weg.
Oja, dus ook steeds de gold-ghost opzetten. Good luck!
Waar zet ge die gold ghost op? Zou handig geweest zijn hehe :)

Heb de 908 HDi al beter onder de knie maar kom nog een pak seconden tekort om bij menubook 42 op 1e plek te geraken. Ofwel moet ik een betere afstelling vinden voor die kar of ik zal het met een andere moeten proberen.
Zowel Daytona als Saint-Croix is 3e mijn beste resultaat. Race hard banden/ FM 1 ronde op 4, daarna op 3 dan geraak ik rond met 1 pitstop enkel tanken. Maar de snelste ronde bij bvb Saint-Croix ligt nog 5 sec hoger dan mijn rondetijd...

Hoppa, goud op alle licenses! S-10 zelfs 2s onder tijd

Waar zet ge die gold ghost op? Zou handig geweest zijn hehe :)

Settings -> ghost settings -> display personal best ghost of display demostration ghost.

En dan kan je nog kiezen hoeveel tijd je hem vooruit zet. Ik heb hem op 0.4 staan. Dan rijd ie beetje voor jou en hoef je maar dezelfde afstand te proberen bewaren.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de Mazda LM55 voor de laatste 2 menuboeken. Moet er wel nog eens aan voortdoen om ze allemaal te winnen.

Moet je voor die 3 nieuwe menu books de auto's gewoon kopen? Zie die niet meteen tussen de races staan met het menu-book icoontje?

Zelfs nog niet aan begonnen. Als ik zie op filmpjes hoe onsportief er gereden wordt is mijn goesting al verdwenen voor ik eraan begonnen ben.

Na 8 races heb ik nog niet 1 onsportieve move meegemaakt. Enkel wat zacht geschuur in bochten maar dat is gewoon racen. Geen divebombs, opzij stampen etc. Ja, ik verschiet er ook van 😋 komt maar es meespelen dan 😁

Mijn probleem is de juiste wagen kiezen

Na 8 races heb ik nog niet 1 onsportieve move meegemaakt. Enkel wat zacht geschuur in bochten maar dat is gewoon racen. Geen divebombs, opzij stampen etc. Ja, ik verschiet er ook van 😋 komt maar es meespelen dan 😁

Heb het al ff niet meer aangeraakt. Ben ook nog Forza Horizon aan het spelen erbij.

Wat is uw ranking ?

Safety en Driver.
Je zult nog wel ogen opentrekken als je in de DD zit ofzo.

Die circuitervaring Watkins Glen ook heel pittig.
Derde sector lang op gesukkeld.Toch nipt gelukt nu.
Volledige rond ruim 1 seconde boven vereiste tijd,weet niet waar ik dat moet halen.

Ik zit in CS.
Juist nog race op Spa,tiende gestart 6de gefinisht. (Doe dat wel met de Peugeot en niet met de Subaru of Toyota)
Had P5 kunnen zijn,kom net iets te wijd uit chicane waardoor ik op die curb blijf dansen en dus snelheid verlies :headshake:
:wallbash:

Zal ik het u zeggen? DB 😜

Kunt ge op de website ook gewoon zien : https://www.gran-turismo.com/be-nl/gt7/user/signin/

CB al, jonge!

Ik zit in CS.
Juist nog race op Spa,tiende gestart 6de gefinisht. (Doe dat wel met de Peugeot en niet met de Subaru of Toyota)
Had P5 kunnen zijn,kom net iets te wijd uit chicane waardoor ik op die curb blijf dansen en dus snelheid verlies :headshake:
:wallbash:

Ik met de Supra GT500 ´97. Net een mooie race gehad. 5e gestart. Zicht op mijne 1e podium, 2e plek was perfect mogelijk. Maar wat te gretig zitten rijden, eens in ene z´n kont gereden door mijn rempunt te missen. 2sec straf, dat voel je hard op spa, meteen naar 4e plek gezakt. Daarna nog 2x even buiten de lijntjes gereden tussen de dubbele linkse ( ik kan de bochtnamen van Spa maar niet onthouden, i know... Shame) 2x 0,5sec straf. Ronde later zie ik die voor mij diezelfde bochten compleet naast de baan rijden bocht incl, geen straf... Ben niet meer terug geraakt 4e geëindigd.
Maar het was een erg leuke race, ´t zat close op elkaar de ganse tijd.

Quali tijd: 2.24.xxx

Gebruik eens ander auto dan die Supra als je ene hebt natuurlijk.
Je moet er een paar proberen in kwalificatietijdrit zonder dat je deelneemt aan de race en gebruik dan degene waarbij je het beste gevoel hebt.
Ik heb quali tijd van 2.22.9...
Zit nog wel paar tienden in.
Daar kan jij ook geraken met betere wagen ;) .

Moet wel eerlijk zeggen dat het niet door mijn pace was dat ik naar P6 ben gegaan,fouten van anderen en zelf vrijwel clean blijven doet soms veel.

Voor de rest heb ik ook mijn bedenkingen over de track limits penalty's.
Soms millimeter over de curb en penalty en soms veel te wijd of veel te hard cutten en geen penalty.
Lichte tik 2 seconden,van baan gekegeld worden,geen straf voor dader.
Het zal nooit niet perfect zijn,maar het is toch verre van dat.

Terug
Bovenaan