Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Eerst weer een optimale way of grinding zien te vinden. Mocht die Spa race nu wat beter opbrengen...
Ik heb zoveel meer lol met een race die spannend is ipv met een overpowerde bak rond te razen.

Eerst weer een optimale way of grinding zien te vinden. Mocht die Spa race nu wat beter opbrengen...
Ik heb zoveel meer lol met een race die spannend is ipv met een overpowerde bak rond te razen.
Ik doe het met Supra GT500 op de Sardegna road track in het 800-event. Verdien zo 800k op een 25 minuten.

Speciale instellingen. Of gewoon volledig getuned

De onderdelen gekocht tot die op 784 BHP staat volgens mij. Verder geen tunen. Beginnen op RH-banden, fuel setting op 4-5 en de pits in na ronde 5 en 10. Bij de 2de pitstop geen banden wisselen, enkel brandstof. Door de pitstrategie kom je vrij comfortabel aan de leiding in ronde 12-13 denk ik.

Dat Gr.4 event lag me wel.
Ben van D en A naar CB en S gegaan met zelfs een overwinning erbij.
Ook wel heel wat nette races gereden.

Gvd sinds de tomhawk update nog maar weinig gegrind/gamed. Wat zijn de rewards van custom races belachelijk laag;en die roulette…

Platinum is binnen.
Ook ineens die autopop op PS4 gedaan, maar had pas door tijdens die introductie van die music rally dat het niet werkte toen ik 1 trophy behaalde. Blijkbaar niet kunnen syncen en in offline modus bezig. Dus legit nog 1 trophy behaald. Daarna herstart en toen werd mijn data wel correct opgehaald.

Ondertussen 63% ver met alles goud halen op circuit experience, verder nog enkele races en vooral missions die nog niet zijn afgewerkt.
Ben dus nog niet helemaal door de single player content.

na 100x proberen eindelijk die iA 9 (met de Mégane) goud gekregen :puke:

enkel schredy heeft een betere tijd van mijn friends :unsure:

Gisteren gekocht. Ze hebben de single player campaign wel goed aangepakt vind ik, toch zeker in het begin.

Gisteren gekocht. Ze hebben de single player campaign wel goed aangepakt vind ik, toch zeker in het begin.
Tgaat na een tijdje wel vervelen IMO, veel hetzelfde gewoon, hadden misschien wat meer variatie mogen brengen, maar heb het ook nooit tegen men zin gespeeld... Ik heb vooral wat afgewisseld, Café -> Licenties -> Sports - Missions -> Music -> repeat.

Heb nu toch al 2 circuitervaringen goud behaald.
Dragon Trails kust en Spa.
Wel ff ruim 253+ km moeten afleggen op Spa om eronder te geraken.
Zat een tijdje op slechts 39 duizendsten van de gold time.
Die laatste chicane is killing me.

Als echte race noob is dit voor mij nog best wel een moeilijk spel. En dan nog vooral die missies op dirt. Een platinum zit er hier niet in maar verder wel plezant.

Ik vind het ook niet zo gemakkelijk hoor.
De circuitervaringen zijn toch ook niet van de poes en de AI is enorm irritant soms.
Het zijn niet meer straight forward wins tegenwoordig.
Heb die VGT race van Japan gereden,je kan uw achterstand van 25-30 seconden wegrijden,maar eenmaal je in de buurt komt matchen ze uw tijden.
Waardoor het moeilijk is om ze echt in te halen.De leidende AI wagens kunnen dus hun pace met ruim 6-7 seconden verbeteren eenmaal je in hun buurt komt.Snap echt de bedoeling er niet van.

Heb er wel weer 2 circuitervaringen op gold gekregen.
High Speed Ring en Dragon Tails Gardens.
Deep Forest lukt me momenteel niet,tweede sector individueel ook nog maar zilver en full lap ook nog ruim halve seconde boven gold time.
Vind deze wel frustrerend omdat ik niet zie waar ik dat kan winnen.
Auto is onstabiel vind ik,glijd heel makkelijk weg.

Circuit ervaring is soms hel soms hemel.
Stomme autos die onhandelbaar zijn.
Heb er wel mss 40% van alle banen goud denk ik.

Goud behalen op circuit experience begint nu wel snel te gaan (79%). Uitzonderlijk nog wel een individuele sector die meer dan 10 pogingen vraagt maar het volledige rondje is vaak binnen 1 tot 3 pogingen binnen. Ik verwacht nog maar weinig moeilijkheden gezien ik me eerst heb gefocust op de frustrerende (dirt tracks en die verschillende variaties van de Tokyo Expressway 😩) en mijn minst gekende circuits. Er resten enkel nog:
  • Tsukuba
  • Fuji
  • Suzuka
  • Interlagos
  • Monza
  • La Sarthe
  • Spa-Francorchamps

Die S license op Monza met de F50 ging verrassend gemakkelijk :love:
Die met de lambo op High speed ring daarentegen lukt maar niet om goud te krijgen :wallbash:

Die S license op Monza met de F50 ging verrassend gemakkelijk :love:
Die met de lambo op High speed ring daarentegen lukt maar niet om goud te krijgen :wallbash:

't Is vooral in de allerlaatste bocht te doen daar. Moet je heel hoog nemen, en hopen dat je de muur niet raakt.

Terug
Bovenaan