Lol, de Ferrari is al terug in de shop, dus wie deze nog niet heeft...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe het met Supra GT500 op de Sardegna road track in het 800-event. Verdien zo 800k op een 25 minuten.Eerst weer een optimale way of grinding zien te vinden. Mocht die Spa race nu wat beter opbrengen...
Ik heb zoveel meer lol met een race die spannend is ipv met een overpowerde bak rond te razen.
Speciale instellingen. Of gewoon volledig getunedIk doe het met Supra GT500 op de Sardegna road track in het 800-event. Verdien zo 800k op een 25 minuten.
Speciale instellingen. Of gewoon volledig getuned
Zal u maar niet toevoegen dan, volgens mij had ik een betere tijd dan Schredy (unsure)na 100x proberen eindelijk die iA 9 (met de Mégane) goud gekregen
enkel schredy heeft een betere tijd van mijn friends![]()
Tgaat na een tijdje wel vervelen IMO, veel hetzelfde gewoon, hadden misschien wat meer variatie mogen brengen, maar heb het ook nooit tegen men zin gespeeld... Ik heb vooral wat afgewisseld, Café -> Licenties -> Sports - Missions -> Music -> repeat.Gisteren gekocht. Ze hebben de single player campaign wel goed aangepakt vind ik, toch zeker in het begin.
) en mijn minst gekende circuits. Er resten enkel nog:Die S license op Monza met de F50 ging verrassend gemakkelijk
Die met de lambo op High speed ring daarentegen lukt maar niet om goud te krijgen![]()