Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ben me toch nog eens op de licenties gestort. Heb B, A, IB en 1 tot 9 van IA nu op gold, misschien lukt het me dan toch?? xD

Gewoon uw ghost opzetten en telkens proberen te verbeteren. Moet lukken!
Jup, kmoet zeggen ik was begonnen met die licenties, na jaren geen race games gespeeld te hebben. Ondertussen heb ik wel al 80+ uur GT gespeeld, ook online geraced en mss heb ik ondertussen gewoon al wat meer feeling waardoor het nu wel beter lukt dan initieel toen ik er aan begon. In elk geval de hype voor platinum is real!

Ik heb al voor minder ne controller opgegeten.

283448361_5101477079936191_9141169926950459874_n.jpg

Er zijn 3 menukaarten bijgekomen, altijd leuk want zo blijf ik dan spelen.

Diene S-10 hangt mijne zak uit.
Rijd je met tegenstuurhulp op max?
Dat was een immense hulp voor mij, na een rondje of 5 was ik er door.

Heeft iemand al gespeeld op ps4 en ps5. Vriend van me zei dat je met de feedback van de triggers nog scherper je gas kan doseren en anticiperen op uitbreken. Is dat echt zo? Ik zou graag op TCS 0 gaan rijden maar met de ps4 voel je idd niets, maar ik wil nu ook geen ps5 kopen en geen verschil voelen.

Rijd je met tegenstuurhulp op max?
Dat was een immense hulp voor mij, na een rondje of 5 was ik er door.

Heeft iemand al gespeeld op ps4 en ps5. Vriend van me zei dat je met de feedback van de triggers nog scherper je gas kan doseren en anticiperen op uitbreken. Is dat echt zo? Ik zou graag op TCS 0 gaan rijden maar met de ps4 voel je idd niets, maar ik wil nu ook geen ps5 kopen en geen verschil voelen.
Neen, zonder, maar zag gisteren een vid van iemand dat het deed, maar dan ga ik de hele track wrs moeten herleren want is dat een groot verschil?

Probeer maar eens, ik vond dat dat veel hielp.
Ik ben wel vergeten op hoeveel mijn TCS stond

Probeer maar eens, ik vond dat dat veel hielp.
Ik ben wel vergeten op hoeveel mijn TCS stond
Bij iedereen op 3 als ik het zie, hier ook op 3. Kga het sebiet eens proberen,kheb enkel schrik dak mij eerst heel nei ga moeten aanpassen in de bochten wel, dus hoop dat het werkt en dat ik niet moet terug keren en weer aanpassne :p

Kan me iemand eens hoe leggen hoe je onderverdeelt wordt bij het online racen?
Krijg er kop nog staart aan.
Ik zit zo vaak in een mixed groep met C en D rated drivers.
Snap dat niet ofwel ben je level C of D en niet allebei.
Nu als ik toch in die C groep geraak,vertrek ik meestal rond 12-13de plaats, in de D-groep rond plaats 7-8.
Hoe wordt je eigenlijk gekoppeld?
Soms wordt je gekoppeld aan mensen die ruim 1-2 seconden sneller zijn dan u maar dan toch dezelfde rating hebben.
Hoe kan je dan competitief zijn?

88 races:
1 Pole en 1 win.
3 keer snelste ronde.
21 nette races,maar dat is een parameter die ook op niks slaat.
Soms halve millimeter over de curbe en penalty aan uw broek of contact waar je niks aan kunt doen.
Natuurlijk zijn er fouten bij die een penalty rechtvaardigen.
Onlangs wist ik wel niet of ik ermee moest lachen of huilen,incident waar ik totaal niet bij betrokken was en kreeg maar liefst 5 seconden aan de broek.
Replay opgeslaan en meerdere malen gezien,snap het nog altijd niet.

PS: Die balkjes naast uw naam,heb meestal groen,maar bij sommigen zie ik dat op geel of zelfs rood staan.
wat is dat eigenlijk.

Heb ik me ook al vaak afgevraagd, nu 1-2 seconden verschil vind ik nog mee vallen, ik heb soms gehad ( zonder zever ) dat in groep D ( waar ik zit ) de eerste 3 a 4 personen 8 sec sneller zijn dan de laatste 3. Ik heb een tijdje in D race na race na race laatste geweest en me steeds afgevraagd waarom ik dan niet gewoon zakte naar E en waarom er in mijn groep mensen met tijden van -8 sec zaten.

Nu bleek uiteindelijk dat ik echt met een slechte auto reed voor die BoP en track en na swap van wagen reed ik altijd top 6. Maar los daarvan bleef de staart van de groep zowel in qualificaties als in de race zelf echt op -7 sec per lap wat ik nu echt niet aangenaam vind voor die personen ( mezelf dus ook voordien ).

Kheb nu wel gezien dat ze met de nieuwe update van gisteren bij je ranking nu een soort XP/Progress bar hebben gezet. Deze toont aan hoe ver je in je rank zit en bij mij is dat Low D, misschien is er helemaal geen E groep en werd ik gewoon bij de rest gegooid, maar dan nog kan ik me niet inbeelden dat er niet meer Low D rijders zijn. Wat mss wel kan en dat kan jij eens na kijken, mss zit ja op high D, net niet in C en zitter er bij jou in de race mensen die in Low C zitten en dan vind ik 1 a 2 sec per lap nog mee vallen, nu het blijft een raar gegeven en alles zal wel wat af hangen ook van wie er online is en wat mogelijk is, maar ze moetendan ook nog eens rekening houden met sportmanship enzo ook dus dunno.

De groep waar je in zit (letter) is op basis van je prestaties in eerdere races. Als letters gemengd worden wil dat niet zeggen dat jij in twee groepen zit, je wordt gewoon gemixt met spelers uit twee verschillende niveaus, waarschijnlijk omdat er te weinig spelers van 1 niveau zijn, of omdat het allemaal spelers zijn die dicht bij de grens tussen 2 niveaus zitten.
En kwalificeren moet je sowieso nog doen he. Heb je pole, dan heb je het voor UW categorie/niveau heel goed gedaan, maar de spelers waartegen je gematcht wordt zijn dezelfde als wanneer je van laatste plaats zou starten.

De groep waar je in zit (letter) is op basis van je prestaties in eerdere races. Als letters gemengd worden wil dat niet zeggen dat jij in twee groepen zit, je wordt gewoon gemixt met spelers uit twee verschillende niveaus, waarschijnlijk omdat er te weinig spelers van 1 niveau zijn, of omdat het allemaal spelers zijn die dicht bij de grens tussen 2 niveaus zitten.
En kwalificeren moet je sowieso nog doen he. Heb je pole, dan heb je het voor UW categorie/niveau heel goed gedaan, maar de spelers waartegen je gematcht wordt zijn dezelfde als wanneer je van laatste plaats zou starten.
Wat ik stom vind is dat je maar één keer moet qualificeren. Hebt je één keer een heel goeie tijd neergezet dan hoef je dat nadien zelf niet meer te doen. IMO zou dat elke keer je opnieuw rijd een nieuwe moeten zijn, tis niet omdat je ooit één keer perfect reed dat je daarom recht hebt altijd vanvoor te starten. Het hele systeem heeft nog veel werk.

Terug
Bovenaan