Ben me toch nog eens op de licenties gestort. Heb B, A, IB en 1 tot 9 van IA nu op gold, misschien lukt het me dan toch?? xD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon uw ghost opzetten en telkens proberen te verbeteren. Moet lukken!Ben me toch nog eens op de licenties gestort. Heb B, A, IB en 1 tot 9 van IA nu op gold, misschien lukt het me dan toch?? xD
Jup, kmoet zeggen ik was begonnen met die licenties, na jaren geen race games gespeeld te hebben. Ondertussen heb ik wel al 80+ uur GT gespeeld, ook online geraced en mss heb ik ondertussen gewoon al wat meer feeling waardoor het nu wel beter lukt dan initieel toen ik er aan begon. In elk geval de hype voor platinum is real!Gewoon uw ghost opzetten en telkens proberen te verbeteren. Moet lukken!
We kunnen weer op caféEr zijn 3 menukaarten bijgekomen, altijd leuk want zo blijf ik dan spelen.
Zitten al aan 609 pp. Iets teveel nogTomahawk is weer aangepast.
Hoe lang zal het nu duren.

Rijd je met tegenstuurhulp op max?Diene S-10 hangt mijne zak uit.
Neen, zonder, maar zag gisteren een vid van iemand dat het deed, maar dan ga ik de hele track wrs moeten herleren want is dat een groot verschil?Rijd je met tegenstuurhulp op max?
Dat was een immense hulp voor mij, na een rondje of 5 was ik er door.
Heeft iemand al gespeeld op ps4 en ps5. Vriend van me zei dat je met de feedback van de triggers nog scherper je gas kan doseren en anticiperen op uitbreken. Is dat echt zo? Ik zou graag op TCS 0 gaan rijden maar met de ps4 voel je idd niets, maar ik wil nu ook geen ps5 kopen en geen verschil voelen.
Bij iedereen op 3 als ik het zie, hier ook op 3. Kga het sebiet eens proberen,kheb enkel schrik dak mij eerst heel nei ga moeten aanpassen in de bochten wel, dus hoop dat het werkt en dat ik niet moet terug keren en weer aanpassneProbeer maar eens, ik vond dat dat veel hielp.
Ik ben wel vergeten op hoeveel mijn TCS stond

Hun verbinding met de server ( connectie sterkte wrs )PS: Die balkjes naast uw naam,heb meestal groen,maar bij sommigen zie ik dat op geel of zelfs rood staan.
wat is dat eigenlijk.
Wat ik stom vind is dat je maar één keer moet qualificeren. Hebt je één keer een heel goeie tijd neergezet dan hoef je dat nadien zelf niet meer te doen. IMO zou dat elke keer je opnieuw rijd een nieuwe moeten zijn, tis niet omdat je ooit één keer perfect reed dat je daarom recht hebt altijd vanvoor te starten. Het hele systeem heeft nog veel werk.De groep waar je in zit (letter) is op basis van je prestaties in eerdere races. Als letters gemengd worden wil dat niet zeggen dat jij in twee groepen zit, je wordt gewoon gemixt met spelers uit twee verschillende niveaus, waarschijnlijk omdat er te weinig spelers van 1 niveau zijn, of omdat het allemaal spelers zijn die dicht bij de grens tussen 2 niveaus zitten.
En kwalificeren moet je sowieso nog doen he. Heb je pole, dan heb je het voor UW categorie/niveau heel goed gedaan, maar de spelers waartegen je gematcht wordt zijn dezelfde als wanneer je van laatste plaats zou starten.