I know, I knowBedoel de 3e aankoop![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, I knowBedoel de 3e aankoop![]()

afwachten tot de eene wagen.Heeft hier iemand al platinum, of hangt dat volledig af van die speciale wagens die je bij momenten kan kopen?
Ja en net daarvoor heb ik geen geduld meer. Ben het trial en error al beu van de rijbewijzen en de missiesafwachten tot de eene wagen.
grinden moest ik niet veel doen, je verdiend bakken credits met circuit experience

PSA: The order is changed... So no guaranteed Jaguar XJ13 on 05/24
![]()
Blijkbaar niet 100% dezelfde volgorde van wagens die uit komen atm.Dus het is niet zeker of deze wagen zal verschijnen op 24/5 ? Reden?
Dan mag jij nu mijn licenties komen rijden goed!?Platinum![]()
Dan mag jij nu mijn licenties komen rijden goed!?

Op zich wel, enkel voor die gold licenties moet ge toch decent zijn in race games al de rest is heel simpel/geduld/grind.T'is precies ne makkelijke GTenkel die drie bolides ...
Wat is niet goed zijn, in jouw ogen? En meestal een dag of 5 a 6, mss iets langer?Ben niet goed in race games maar heb toch alle licenties buiten s10 makkelijk goud behaald.
Hoelang blijft de jaguar te koop?
Zit nog maar op 3 miljoen. En met verlengd weekend niet veel tijd.
Hier kun je zien hoe lang de wagen nog (ongeveer) in de dealership blijft.Ben niet goed in race games maar heb toch alle licenties buiten s10 makkelijk goud behaald.
Hoelang blijft de jaguar te koop?
Zit nog maar op 3 miljoen. En met verlengd weekend niet veel tijd.