Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

PSA: The order is changed... So no guaranteed Jaguar XJ13 on 05/24

:unsure:

Heeft hier iemand al platinum, of hangt dat volledig af van die speciale wagens die je bij momenten kan kopen?

Nope, weet zelfs niet of ik nog moeite ga doen om die wagens bijeen te sparen. Het grinden ben ik al lang beu geraakt en gewoon wat racen levert niet genoeg op.

Ik wacht nog op die ene wagen, maar dan nog heb ik geen Platinum, ik ben te slecht voor alle licentie op gold te halen, maar ben wel blij met mijn 90% completion :)

Heeft hier iemand al platinum, of hangt dat volledig af van die speciale wagens die je bij momenten kan kopen?
afwachten tot de eene wagen.
grinden moest ik niet veel doen, je verdiend bakken credits met circuit experience

Ik moet na de Jaguar enkel nog 19 Sport races voor de platinum maar moet zeggen dat ik de laatste 2 maanden GT7 niet meer heb aangeraakt. Enkel vorige week nog voor de Ford even ge kopen :)

Ben niet goed in race games maar heb toch alle licenties buiten s10 makkelijk goud behaald.
Hoelang blijft de jaguar te koop?
Zit nog maar op 3 miljoen. En met verlengd weekend niet veel tijd.

Ben niet goed in race games maar heb toch alle licenties buiten s10 makkelijk goud behaald.
Wat is niet goed zijn, in jouw ogen? En meestal een dag of 5 a 6, mss iets langer?

Hier kun je zien hoe lang de wagen nog (ongeveer) in de dealership blijft.
Ik ga hem ook maar moeten overslaan. Totaal geen tijd komende 5 dagen en later komt hij toch terug.
Ik heb toch bijlange niet genoeg sport races gedaan en die gele Porsche in de dealership wil ik ook wel.

Terug
Bovenaan