Amai nog niet, mijn vorig record verbroken op Tokyo, van 1:16 naar 1:13Wat steken ze daar uit bij PD?
Die PP truck met de Tomahawk werkt terug. De auto rijdt zelfs vlugger.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai nog niet, mijn vorig record verbroken op Tokyo, van 1:16 naar 1:13Wat steken ze daar uit bij PD?
Die PP truck met de Tomahawk werkt terug. De auto rijdt zelfs vlugger.![]()

Zelfde settings voor de schakelbak?Die PP truck met de Tomahawk werkt terug. De auto rijdt zelfs vlugger.![]()
Ja, beide restrictors op 90% zetten en ballast +3.Zelfde settings voor de schakelbak?
11. Car Behaviorhmmm de circuit experience op Lago, met de Alfa Romeo voelt anders. Lap attack bedoel ik dan. Heb die gedaan gisteren en vandaag nog en er is verschil van gevoel
Thanks. Wie vindt er die zaken trouwens ook?Ja, beide restrictors op 90% zetten en ballast +3.
Wat steken ze daar uit bij PD?
Die PP truck met de Tomahawk werkt terug. De auto rijdt zelfs vlugger.
Oh en in verband met nieuwe tracks en auto's. Ze kunnen genoeg tracks toevoegen. Zie maar wat er nog zoal ontbreekt wat in GT5 en GT6 zitten. Genoeg tracks om toe te voegen die zich afspelen in grote steden zoals Circuito di Roma, Circuito de Madrid, London Circuit, Tokyo R246, om nog maar te zwijgen over de Top Gear Test Track, Cote d'Azur, Grand Valley Speedway, Special stage route 5 & 7, Cape Ring, Autumn Ring (Mini),.......
Ze mogen voor mij part een track pack uitbrengen voor 20€ met 10 a 15 tracks. Ik betaal dit met plezier. Natuurlijk willen we alles gratis maar dan vrees ik ervoor dat we lang zullen mogen wachten.
Bedankt voor de tip.Ja, beide restrictors op 90% zetten en ballast +3.
Amai nog niet, mijn vorig record verbroken op Tokyo, van 1:16 naar 1:13![]()

Normaal gezien moet er bij mij ook nog afkunnen want die 1:13 was met fuelmap 6.Hier van 1:12 naar 1:08![]()
Veel mensen gebruiken nu een andere auto, dat zegt al genoeg.Ik heb precies het gevoel dat de Atenza minder OP is in de gr.4 races. Of is dat puur toeval met de track van deze week? Ik meende me te herinneren dat de Atenza het net moest hebben van zijn snelheid waardoor tracks met lange rechte stukken net in z'n voordeel waren?
Ik rijd met Racing Medium. Die intermediate en wet houden het volgens mij geen race uit.Veel mensen gebruiken nu een andere auto, dat zegt al genoeg.
Welke banden gebruiken jullie trouwens in de gr4?
Ik heb deze ook, maar ik geraak dus nie onder 2m09 bij kwalificatie. Vorige gr4. race had ik regelmatig pole.Ik rijd met Racing Medium. Die intermediate en wet houden het volgens mij geen race uit.
Ik rijd met de WRX zoals 99% van het peloton nu.Ik heb deze ook, maar ik geraak dus nie onder 2m09 bij kwalificatie. Vorige gr4. race had ik regelmatig pole.
.