Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

hmmm de circuit experience op Lago, met de Alfa Romeo voelt anders. Lap attack bedoel ik dan. Heb die gedaan gisteren en vandaag nog en er is verschil van gevoel

hmmm de circuit experience op Lago, met de Alfa Romeo voelt anders. Lap attack bedoel ik dan. Heb die gedaan gisteren en vandaag nog en er is verschil van gevoel
11. Car Behavior
 - Adjusted the geometry calculations algorithm for the suspension. This has resulted in improved traction for rear-wheel drive cars and lessened reactions to weight transfer;
 - Adjusted the brake pressure control for all four brakes when entering a corner. As a result, the braking distance is reduced in general;

Wat steken ze daar uit bij PD?

Die PP truck met de Tomahawk werkt terug. De auto rijdt zelfs vlugger. 😂

Oh en in verband met nieuwe tracks en auto's. Ze kunnen genoeg tracks toevoegen. Zie maar wat er nog zoal ontbreekt wat in GT5 en GT6 zitten. Genoeg tracks om toe te voegen die zich afspelen in grote steden zoals Circuito di Roma, Circuito de Madrid, London Circuit, Tokyo R246, om nog maar te zwijgen over de Top Gear Test Track, Cote d'Azur, Grand Valley Speedway, Special stage route 5 & 7, Cape Ring, Autumn Ring (Mini),.......

Ze mogen voor mij part een track pack uitbrengen voor 20€ met 10 a 15 tracks. Ik betaal dit met plezier. Natuurlijk willen we alles gratis maar dan vrees ik ervoor dat we lang zullen mogen wachten.

Yep,mis ook veel circuits.
Niet alleen met geld te maken,ook met licenties die al dan niet exclusief voor een game zijn.
Silverstone was ook leuk,net als Motegi,Midfield,Tahita Maze,Grindewald.

Echtge circuits die ik wel wil zien in GT:
Sebring,Aragon,Sochi,COTA,Macau,Pau,Mexico F1 die Hermanos track dus,Zolder,Misano,Mugello,Hockenheim,Moscow Raceway,Le Castelet,Lausitzring,Norisring,Termas de Rio Hondo,Abu Dhabi,Assen,Zandvoort,Kyalami,Portimao,Philips Island,Sachsenring,Oserschleben,Magny-Cours,Istanbul Park,Donington,Slovakiaring,Smolenskring,Montreal,Albert Park,Sepang,Shanghai,Watkins Glenn.

Een hele wishlist maar een paar van deze toevoegen zou al heel leuk zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb precies het gevoel dat de Atenza minder OP is in de gr.4 races. Of is dat puur toeval met de track van deze week? Ik meende me te herinneren dat de Atenza het net moest hebben van zijn snelheid waardoor tracks met lange rechte stukken net in z'n voordeel waren?

Ik heb precies het gevoel dat de Atenza minder OP is in de gr.4 races. Of is dat puur toeval met de track van deze week? Ik meende me te herinneren dat de Atenza het net moest hebben van zijn snelheid waardoor tracks met lange rechte stukken net in z'n voordeel waren?
Veel mensen gebruiken nu een andere auto, dat zegt al genoeg.
Welke banden gebruiken jullie trouwens in de gr4?

Ik heb deze ook, maar ik geraak dus nie onder 2m09 bij kwalificatie. Vorige gr4. race had ik regelmatig pole.
Ik rijd met de WRX zoals 99% van het peloton nu.
TCS op 1
Racing Medium banden

Zit op 2.06 en ik denk dat een 2.05 er nog wel inzit.

Anderzijds vorige week op Monza hing ik ook altijd achteraan te bengelen. Ik heb toen gewoon aanvaard dat het niet mijn track is :) .
Ik doe vaak eerst ook de circuit experience met de gold time ghost op. Die gebruikt vaak goeie rijlijnen.

Alle, Café is uit, de licenties gehaald en al heel wat missions gedaan. Denk dat ik nu even wat credits ga farmen voor een paar schoon bakken en dan wat meer tijd beginnen steken in Sport en het opkuisen van World Circuits die ik nog moet doen zoals de 700 en 800 series, 1 hour Spa hype.

Hier ook gisteren Café afgewerkt. Ik vond het wel een goede uitwerking om je op die manier geleidelijk doorheen de events te loodsen i.p.v. simpelweg alle events per categorie af te werken.

Nu ook even focussen op credits behalen door wat af te wisselen tussen farmen en circuit experiences af te werken.

Ik moet eerlijk zeggen dat na alle rijbewijzen en missies op goud te halen en café afgewerkt te hebben ik niet de drang heb om te moeten spelen. De races die overblijven zijn niet echt de moeite van rewards.

Terug
Bovenaan