Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Idem, eigenlijk.
Elke sector 50x rijden om toch maar die gold award te hebben... het is efkes leuk, maar verveelt snel

Same. Denk dak gewoon te oud wordt om me daar nog mee bezig te houden. Ben ook meer een casual gamer geworden.

Ik speel tegewoordig liever arcade racegames zoals een Forza Horizon 5 :love: (nooit gedacht dat ik dat ging zeggen maar microsoft doet toch eens iets goeds :p )

Plat gehaald in GTsport maar deze gaat effekes moeten wachten andere games eerst op het menu ... zowiezo als ik ermee start bye bye vrije tijd voor 2/3 maand :biglaugh:

Idem, eigenlijk.
Elke sector 50x rijden om toch maar die gold award te hebben... het is efkes leuk, maar verveelt snel
Voor mij mogen er een pak bijkomen eigenlijk.
Beste GT die er is.

En de AI is zeker geen treintje rijden zoals veel het gezegd hebben, vind ze zelf wat divebommen

En de AI is zeker geen treintje rijden zoals veel het gezegd hebben, vind ze zelf wat divebommen
Heb me wel al wat ambetant gemaakt toch op die AI xD
Heb wel geen ervaring met de laatste games, dus kan niet vergelijken. Ik vind het enkel irritant dat zij soms echt compleet naast hun lijn rijden en dan voor uw neus er op komen terwijl ze een pak trager rijden. Das echt kamekazi :p

Idem, eigenlijk.
Hier net omgekeerd. Ik schep meer voldoening met tegen de klok te rijden dan uit de race events.

Die Ferrari 330 P4 '67 dan toch al kunnen toevoegen aan de collectie door enkele circuit experiences af te werken.
Ik ga me na het afwerken van Café me daar waarschijnlijk meer op richten om credits op te bouwen want van die roulette gaat het duidelijk niet komen.

Plat gehaald in GTsport maar deze gaat effekes moeten wachten andere games eerst op het menu ... zowiezo als ik ermee start bye bye vrije tijd voor 2/3 maand :biglaugh:
Op welke manier en enig idee hoeveel tijd je nodig had om level 50 te halen? Die xp curve is gewoon niet normaal. Dat is nog het enige wat me van de plat houdt.

Op welke manier en enig idee hoeveel tijd je nodig had om level 50 te halen? Die xp curve is gewoon niet normaal. Dat is nog het enige wat me van de plat houdt.
Veel tijd ... Blue moon met KTM (+ne goeie Podcast/muziek op uw oren) en clean laps doen ...save time :tongue: afwisselen met de race op Sarthe maar daarvoor heb je wel wat credits nodig=nodig voor die ferrari ->
8215134180873371656_0.jpg
8224158974395549184_0.jpg

Verdwijnen die events per track eigenlijk ook regelmatig? Vind een event precies niet meer terug. Of komen die allemaal terug beschikbaar nadat je alle café books gedaan hebt?

Ja echt schandalig auto's en track layout toevoegen! Zzz
mijn punt is: het is geen nieuwe track layout. het is exact hetzelfde, ge start alleen ergens anders. in het echt ligt de finish bij de 24 uren gewoon waar die altijd ligt, na de busstop.

allez, 't is gratis, dus echt klagen kunt ge niet. maar dit is imo geen "nieuwe content"

Ik vraag mij af wie er beslist welke auto’s erbij komen, er ontbreken zoveel recente auto’s en dan komen ze af met een cappuccino. Pfff.

mijn punt is: het is geen nieuwe track layout. het is exact hetzelfde, ge start alleen ergens anders. in het echt ligt de finish bij de 24 uren gewoon waar die altijd ligt, na de busstop.

allez, 't is gratis, dus echt klagen kunt ge niet. maar dit is imo geen "nieuwe content"
Der zijn 3 nieuwe events op de track ook, I know allemaal niet zo waaaw, maar toch tis iets right, focus zal bij hun nu nog net iets meer op de QOL en bugfixes zijn en hopelijk nadien meer op nieuwe extra content.

Wat steken ze daar uit bij PD?

Die PP truck met de Tomahawk werkt terug. De auto rijdt zelfs vlugger. 😂

Oh en in verband met nieuwe tracks en auto's. Ze kunnen genoeg tracks toevoegen. Zie maar wat er nog zoal ontbreekt wat in GT5 en GT6 zitten. Genoeg tracks om toe te voegen die zich afspelen in grote steden zoals Circuito di Roma, Circuito de Madrid, London Circuit, Tokyo R246, om nog maar te zwijgen over de Top Gear Test Track, Cote d'Azur, Grand Valley Speedway, Special stage route 5 & 7, Cape Ring, Autumn Ring (Mini),.......

Ze mogen voor mij part een track pack uitbrengen voor 20€ met 10 a 15 tracks. Ik betaal dit met plezier. Natuurlijk willen we alles gratis maar dan vrees ik ervoor dat we lang zullen mogen wachten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan