Heb de game al twee weken niet aangeraakt, het nostalgie gehalte is vrij snel weg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij mogen er een pak bijkomen eigenlijk.Idem, eigenlijk.
Elke sector 50x rijden om toch maar die gold award te hebben... het is efkes leuk, maar verveelt snel
Djeez man, heldPlat gehaald in GTsport maar deze gaat effekes moeten wachten andere games eerst op het menu ... zowiezo als ik ermee start bye bye vrije tijd voor 2/3 maand![]()

Heb me wel al wat ambetant gemaakt toch op die AI xDEn de AI is zeker geen treintje rijden zoals veel het gezegd hebben, vind ze zelf wat divebommen

Hier net omgekeerd. Ik schep meer voldoening met tegen de klok te rijden dan uit de race events.Idem, eigenlijk.
Elke sector 50x rijden om toch maar die gold award te hebben... het is efkes leuk, maar verveelt snel
Op welke manier en enig idee hoeveel tijd je nodig had om level 50 te halen? Die xp curve is gewoon niet normaal. Dat is nog het enige wat me van de plat houdt.Plat gehaald in GTsport maar deze gaat effekes moeten wachten andere games eerst op het menu ... zowiezo als ik ermee start bye bye vrije tijd voor 2/3 maand![]()
Veel tijd ... Blue moon met KTM (+ne goeie Podcast/muziek op uw oren) en clean laps doen ...save timeOp welke manier en enig idee hoeveel tijd je nodig had om level 50 te halen? Die xp curve is gewoon niet normaal. Dat is nog het enige wat me van de plat houdt.
afwisselen met de race op Sarthe maar daarvoor heb je wel wat credits nodig=nodig voor die ferrari ->

mijn punt is: het is geen nieuwe track layout. het is exact hetzelfde, ge start alleen ergens anders. in het echt ligt de finish bij de 24 uren gewoon waar die altijd ligt, na de busstop.Ja echt schandalig auto's en track layout toevoegen! Zzz
Der zijn 3 nieuwe events op de track ook, I know allemaal niet zo waaaw, maar toch tis iets right, focus zal bij hun nu nog net iets meer op de QOL en bugfixes zijn en hopelijk nadien meer op nieuwe extra content.mijn punt is: het is geen nieuwe track layout. het is exact hetzelfde, ge start alleen ergens anders. in het echt ligt de finish bij de 24 uren gewoon waar die altijd ligt, na de busstop.
allez, 't is gratis, dus echt klagen kunt ge niet. maar dit is imo geen "nieuwe content"