Ooit zou ik de platinum trophy ook wel willen halen maar er niet zo hard mee bezig momenteel. Heb online zelfs nog niet aangeraakt.
Online valt gelukkig goed mee. Gewoon 50x deelnemen, je resultaten maken niet uit. Was in GT Sport wel anders, daar moest je 91x winnen en 65x op pole staan.
Ben ook niet goed genoeg voor die golds in circuitexperiences.
Nog wel niet heel veel gedaan.
Je krijgt ze niet cadeau. Vaak was in één sector al de daily marathon verdiend.

Ghost opzetten, eventueel de ghost wat voorsprong geven zodat je ze altijd voor je ziet rijden (zit ergens onder "ghost settings" als je pauzeert).
Rempunten onthouden, volgas waar mogelijk. Bocht per bocht oefenen.
Ook een goeie tip voor de full lap: je sectortijden bijhouden. Als je weet dat je nog ergens een halve seconde moet vinden, heeft het weinig zin om verder te rijden als je in de eerste sector al een seconde trager was dan wat je normaal rijdt.
Deze zijn wel heel simpel, gewoon in een rondje rijden:
- Broad Bean
- Blue Moon Bay
- Northern Isle
Deze zijn al een pak moeilijker, maar vond ik nog goed te doen.
- Big Willow
- Big Willow Streets
- Blue Moon Infield
- Daytona
- Interlagos
- Red Bull Ring
- Monza
- Spa-Francorchamps
- Nürburgring
- Kyoto Miyabi
- Dragon Trail Gardens
- Tokyo Expressway South Clockwise
Heb de vorige nog niet gekocht dus zal toch nog niet voor direct zijn. Ik zal ook nog wat moeten grinden voor de Ferrari want heb nu +-6mil.
Je verdient ook een smak geld in de nieuwe "one hour race" missies. Dat prijzengeld kun je helaas maar één keer opstrijken, maar 1.2 miljoen voor een overwinning is niet niks.
Deze zijn me al gelukt, met wat ik me nog herinner van auto's en instellingen:
Deep Forest
auto: X2014 Junior
settings: 90% ECU, 90% restrictor
pitten: niet (die auto heeft naft voor de hele race én de banden blijven ook goed)
Kyoto
auto: Radical SR3
settings: niets aanpassen, rijden op sports medium
pitten: ronde 10
Autopolis
auto: Honda S660 (voorzien van sports computer, weight reduction (123), sports suspension, sports brakes, sports clutch, flywheel, medium turbo, sports intercooler)
settings: ballast (5kg)
pitten: ronde 8 & 16; telkens nieuwe banden en benzine voor 8 ronden
Trial Mountain
auto: BAC Mono (voorzien van betere remmen) --> zeer moeilijke auto, maar je hebt helaas geen andere keuze
settings: suspension en frequency wat lager zetten
pitten: ronde 9 & 18 (nieuwe banden én voltanken)
Alsace
auto: Alpine A220 ----------> dit was een legendary denk ik, Mercedes 300SL schijnt ook een goeie keuze te zijn
settings: 72% ECU, ballast 200kg, -32, 70%
pitten: ronde 14
Belangrijk detail: zet voor deze missies je game-difficulty wel op "normal" want op "easy" rijdt de AI vreemdgenoeg een pak sneller.