Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Licenses en café geloof ik.Ik ga er mij ook eens op schieten als pauzeke voor Elden Ring!
Zeg eens wa doeie best int begin? xD
Koop wat wagens die je leuk vindt en spaar wat voor tuning. Dat zal je wel nog kunnen gebruiken voor de progress.Wat kan ik best doen met dat miljoen? Verleidelijk is groot om meteen die dealership in te duiken.
TomahawkWat kan ik best doen met dat miljoen? Verleidelijk is groot om meteen die dealership in te duiken.

Sparen als je voor de platinum gaatWat kan ik best doen met dat miljoen? Verleidelijk is groot om meteen die dealership in te duiken.

Wat grind je om zo veel credits te hebben?Saving up
Eerst die 3 legendary Cars kopen. Volgens sommigen (gtplanet) zou dit de Ferrari 330 P4, Ford Mark IV & de Jaquar XJ13 zijn maar niks is zeker. Het is afwachten.
Waarschijnlijk met die Tomahawk op de Tokio Expressway. Zo verdien je 2,4miljoen/uur.Wat grind je om zo veel credits te hebben?
Waarschijnlijk met die Tomahawk op de Tokio Expressway. Zo verdien je 2,4miljoen/uur.
Voor de platinum ga ik niet gaan.Sparen als je voor de platinum gaat