Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Waarschijnlijk met die Tomahawk op de Tokio Expressway. Zo verdien je 2,4miljoen/uur.

Idd want met die roulette ga je niet veel verdienen.
Ik had eens 4 bronzen, 1 zilveren en 1 gouden geschenk geopend. In het totaal maar 20000 gekregen en 3 tuningonderdelen waar ik niks mee ben.

Dat is niet voor direct, krijg ik teveel stress van.

Zopas een 6 ster geschenk geopend. Een stapel goudstaven (1 miljoen). Toch eens geluk met die roulette. 😁 Het kon evengoed een auto geweest zijn.

Ik ben me ook eens aan Sport aan’t wagen. Het penalty systeem is inderdaad niet altijd even eerlijk. Ik had die daily race B gedaan op Tokyo Expressway. Geen kwalificatietijd neergezet dus als 16de gestart, maar omdat er zoveel mensen tijdstraffen kregen voor het raken van de kanten, schoof ik met mijn voorzichtige rijstijl op naar plaats 7. Toen ik op een bepaald moment de wagen voor me wou inhalen, remde die ineens af in een zwakke bocht waar dat niet nodig was waardoor ik ‘m niet meer kon ontwijken en aantikte. Tijdstraf gekregen en weg kans om nog 6de te worden…

Alle proeven van de S-licence op goud krijgen heb ik voorlopig op gegeven, moest er nog 4 doen maar daar geraak ik nog niet in de buurt van de gouden tijd.

Die Circuit experiences zijn ook niet makkelijk.
Individuele sectoren kan ik wel goud halen,maar over volledige ronde fail ik.

Terug
Bovenaan