D
Deleted member 14
Guest
Ik heb nog geen enkele legendary gekocht van de 3; omdat ik niet weet welke eigenlijk? Want het zijn maar gokken
dus ik heb er al 2 gemist?
dus ik heb er al 2 gemist?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja alles goud halen is niet simpel. Daarvoor pas ik, zeker LeMansJa man, die Circuit Experience is soms écht niet simpel. Persoonlijk vind ik het moeilijker dan de rijbewijzen om alles goud te halen.
Nog niet gedaan die.die op de Red Bull Ring is anders vrij easy. Slechte ronde gereden, toch goud.
Die Pro GT racers uit dat café bijvoorbeeld.Wat bepaald wie een pro is?
Je kiest zelf hoeveel tijd je in tunen steekt. Ik heb de single player campaign net zoals de meesten hier al even uitgespeeld. En ik heb geen enkele auto moeten tunen om een race te winnen.Twijfel nog steeds om deze te kopen. Forbidden West is uitgespeeld, dus heb nu even niets nieuws om te spelen.
Ben zeker geen hardcore race-fan, uitgebreid tunen aan auto's om de beste performance te krijgen op elk track enz is niets voor mij. Racen met van die VGT-achtige supersnelle auto's zegt mij eigenlijk ook niks. De meer realistische auto's vind ik dan wel weer cool, die visueel tunen en daarmee racen in een grafisch sterke game spreekt mij dan wel erg aan.
Ondertussen al heel wat bekeken op Youtube, maar toch blijf ik twijfelen of het iets voor mij gaat zijn.
Zal vermoedelijk gebaseerd zijn op de tijden van een testpubliek dat (als het goed is) bestaat uit een gemengde ervaring.Weet er iemand hoe ze die gouden tijden bepalen? Nemen ze het gemiddelde van een aantal prof GT- racers ofzo?