Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik heb nog geen enkele legendary gekocht van de 3; omdat ik niet weet welke eigenlijk? Want het zijn maar gokken

dus ik heb er al 2 gemist?

De endurance races van 1u zijn wel goeie toevoeging, goeie update dat wel

Café ook uitgespeeld.
Wel effe vloeken op de 2 laatste races als ik van de baan ging en ik dacht het niet meer te halen :eek2:
Uiteindelijk het kampioenschap gewonnen met 4 punten voorsprong.

Ik heb deze motor gewonnen : M64/03-911 voor :- Volkswagen 1200 '66 of Volkswagen Sambabus '62 maar twijfel in welke te plaatsen. Iemand reeds ervaring?

Twijfel nog steeds om deze te kopen. Forbidden West is uitgespeeld, dus heb nu even niets nieuws om te spelen.

Ben zeker geen hardcore race-fan, uitgebreid tunen aan auto's om de beste performance te krijgen op elk track enz is niets voor mij. Racen met van die VGT-achtige supersnelle auto's zegt mij eigenlijk ook niks. De meer realistische auto's vind ik dan wel weer cool, die visueel tunen en daarmee racen in een grafisch sterke game spreekt mij dan wel erg aan.

Ondertussen al heel wat bekeken op Youtube, maar toch blijf ik twijfelen of het iets voor mij gaat zijn.

Ja man, die Circuit Experience is soms écht niet simpel. Persoonlijk vind ik het moeilijker dan de rijbewijzen om alles goud te halen.

die op de Red Bull Ring is anders vrij easy. Slechte ronde gereden, toch goud.
Nog niet gedaan die.
Voorlopig Dragon Trail - Gardens, Tsukuba, Monza en Deep Forest op goud.
Daarstraks meer of een uur bezig geweest op de High Speed Ring voor de complete rond op goud te halen maar zit er +-0,2sec nog van.
Moet er verder nog een hele hoop doen.

Weet er iemand hoe ze die gouden tijden bepalen? Nemen ze het gemiddelde van een aantal prof GT- racers ofzo?

Wat bepaald wie een pro is?
Er zijn er uit mijn friendslist die ze allemaal goud hebben en op tweakers zijn er ook enkele.
Zeker geen pro's (as in Pro racing driver).

Pro's zijn die die er geld aan verdienen he. de "aliens"
als ze die tijden pakken, haalt 95% van de spelers nergens goud.

Twijfel nog steeds om deze te kopen. Forbidden West is uitgespeeld, dus heb nu even niets nieuws om te spelen.

Ben zeker geen hardcore race-fan, uitgebreid tunen aan auto's om de beste performance te krijgen op elk track enz is niets voor mij. Racen met van die VGT-achtige supersnelle auto's zegt mij eigenlijk ook niks. De meer realistische auto's vind ik dan wel weer cool, die visueel tunen en daarmee racen in een grafisch sterke game spreekt mij dan wel erg aan.

Ondertussen al heel wat bekeken op Youtube, maar toch blijf ik twijfelen of het iets voor mij gaat zijn.
Je kiest zelf hoeveel tijd je in tunen steekt. Ik heb de single player campaign net zoals de meesten hier al even uitgespeeld. En ik heb geen enkele auto moeten tunen om een race te winnen.
Wil je u online echt meten zal je waarschijnlijk moeten gaan tunen om die laatste procenten extra eruit te halen. Maar het is zeker geen must om te winnen.

Weet er iemand hoe ze die gouden tijden bepalen? Nemen ze het gemiddelde van een aantal prof GT- racers ofzo?
Zal vermoedelijk gebaseerd zijn op de tijden van een testpubliek dat (als het goed is) bestaat uit een gemengde ervaring.
Zo zal de pro driver bij zijn eerste poging goud halen maar zal het voor de gemiddelde gamer net uitdagend genoeg zijn dat ie toch enkele keren moet proberen.

Terug
Bovenaan