Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ben hier gisteren voor het eerst aan begonnen, Spa en Dragon Trail gingen heel vlot, maar Le Mans is echt wel moeilijk, ik zit nog ver van goud.Toch al 3 circuitervaringen op goud
- fisherman's ranch rally
- Daytona international speedway
- Tsukuba
Zij die alles al op goud hebben, wel chapeau, ik ben er belange nog niet.
denk vooral de juiste pit-strategiedie endurance races zijn idd niets voor de gemiddelde speler denk ik.
die moeilijkheidsgraad ligt toch veel hoger dan de rest vd races.
ik kan daar alleszins niets winnen![]()
Ik doe er af en toe eentje, denk dat ik er ondertussen een tiental volledig op goud heb. Sommige zijn goed te doen, andere zijn echt moeilijk. Deep Forest met de Audi R8 was echt een pain in the ass maar toch gelukt.Toch al 3 circuitervaringen op goud
- fisherman's ranch rally
- Daytona international speedway
- Tsukuba
Zij die alles al op goud hebben, wel chapeau, ik ben er belange nog niet.

Best nog wat wachten en niet de op tag van Lemans voortgaan bij de Legendary carsNog mensen die voor de platinum trophy gaan?
Voorlopig zie ik enkel problemen om de S license volledig op goud te halen (heb er 6 goud en 4 zilver) en het kopen van die Three Legendary Cars (24h winnaars). Deze gaat gewoon veel geld kosten
Desnoods kunnen we mekaar helpen via shareplay![]()
Klopt had het ook al wat proberen volgen. Voorlopig Ford Mark 4 en nog een andere naar het schijnt. Wil mijn credits niet onnodig verprutstenBest nog wat wachten en niet de op tag van Lemans voortgaan bij de Legendary cars
Want klopt niet
op PSNprofiles zitten we al 31 pagina’s ver erover

Nog mensen die voor de platinum trophy gaan?
Voorlopig zie ik enkel problemen om de S license volledig op goud te halen (heb er 6 goud en 4 zilver) en het kopen van die Three Legendary Cars (24h winnaars). Deze gaat gewoon veel geld kosten
Desnoods kunnen we mekaar helpen via shareplay![]()

Ik denk dat je vrij veilig zit met de Mercedes. Dit zeggen ze op PSN Profiles:Ja ik moet nog gewoon die trophy hebben waar je 3 legendary Cars moet kopen die ooit gemaakt zijn om le Mans te winnen.
Welke die zijn heb ik geen idee. Ik heb de Porsche 917K '70 en de Sauber Mercedes C9 '89 al gekocht maar ik vrees ervoor.
| Vehicle | Hashtag of Race Won | Price [Credits] |
| Ford Mark IV Race Car '67 | #Le Mans | 4,600,000 |
| Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 '89 | #Le Mans | 3,000,000 |
| Vehicle | Reason for Ineligibility | Price [Credits] |
| Jaguar XJ13 '66 | Has #Le Mans, but never participated in the 24 Hour Le Mans race | 12,000,000 |
| Porsche 917K '70 | Vehicle model won both Le Mans and Daytona 24 hour races, but in-game livery is of the Daytona winner (no. 2), which does not have an associated in-game hashtag | 18,000,000 |
| AMG CLK-LM '98 | Has #Le Mans and dominated many races, but suffered engine failures during the 1998 Le Mans race and did not win | 6,250,000 |
| Mercedes-Benz 300 SL (W194) '52 | Vehicle model won the 1952 Le Mans race, in-game livery is of the 1952 Le Mans winner, but is not marked with #Le Mans | 11,000,000 |
| BMW McLaren F1 GTR Race Car '97 | Has #Le Mans, but did not win the 1997 24 Hour Le Mans race | 9,500,000 |
Waarschijnlijk de Ferrari P330.Dus sowieso moet ik de Ford Mark IV kopen, maar wat is dan de 3de auto?![]()
als je P8 start, en je eindigt P6, dan is je positie gestegen.Als je de dagelijkse race doet, dan komt er soms bij het scherm die toont de hoeveelste je was, positie gestegen 2 (soms staat er ook 1 of 3).
Maar de ranking blijft wel op c/s staan.
Wat wil dit dan zeggen die positie gestegen ?