Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

die endurance races zijn idd niets voor de gemiddelde speler denk ik.
die moeilijkheidsgraad ligt toch veel hoger dan de rest vd races.
ik kan daar alleszins niets winnen :)

Toch al 3 circuitervaringen op goud

- fisherman's ranch rally
- Daytona international speedway
- Tsukuba

Zij die alles al op goud hebben, wel chapeau 👍, ik ben er belange nog niet.

- Tsukuba

Ja ik ben hier gisteren voor het eerst aan begonnen, Spa en Dragon Trail gingen heel vlot, maar Le Mans is echt wel moeilijk, ik zit nog ver van goud.

- Tsukuba

Ik doe er af en toe eentje, denk dat ik er ondertussen een tiental volledig op goud heb. Sommige zijn goed te doen, andere zijn echt moeilijk. Deep Forest met de Audi R8 was echt een pain in the ass maar toch gelukt.

Met de patch ben ik wel opeens rijk :laugh:

Ik ga dringend werk maken van de circuitervaringen. Ik ben een sucker voor de used cars dealership 😛

Nog mensen die voor de platinum trophy gaan?
Voorlopig zie ik enkel problemen om de S license volledig op goud te halen (heb er 6 goud en 4 zilver) en het kopen van die Three Legendary Cars (24h winnaars). Deze gaat gewoon veel geld kosten :)
Desnoods kunnen we mekaar helpen via shareplay ;)

Voorlopig zie ik enkel problemen om de S license volledig op goud te halen (heb er 6 goud en 4 zilver) en het kopen van die Three Legendary Cars (24h winnaars). Deze gaat gewoon veel geld kosten :)
Best nog wat wachten en niet de op tag van Lemans voortgaan bij de Legendary cars

Want klopt niet
op PSNprofiles zitten we al 31 pagina’s ver erover

Voorlopig nog geen ambitie voor, ik heb zelfs het online gedeelte nog niet aangeraakt.
Rijbewijzen op goud heb ik al maar nog geen enkele van die dure Le Mans wagens gekocht.
Edit: de trophy list net eens bekeken en dat zullen dus de 2 zijn die ik zal missen uiteindelijk.

Online gamen blijft toch frustrerend,ben verre van de beste piloot maar soms krijg ik er kop noch staart aan.
Soms kun je de hele curb gebruiken en soms als je er ene millimeter gebruik van maakt begin je te spinnen.
En dat penalty systeem blijft echt een klucht,je doet er alles aan om iemand te ontwijken,bam 5 seconden straf.

Heb me ook eens bezig gehouden in de editor afgelopen tijd.
Die Ford was weel vrij intensief karweitje.

3XSJRnj.jpg

O0ZyzJo.jpg

dpzZ4VO.jpg

VJCEMlu.jpg

EAYka4h.jpg

MnxfBnt.jpg

Laatst bewerkt:

Ja ik moet nog gewoon die trophy hebben waar je 3 legendary Cars moet kopen die ooit gemaakt zijn om le Mans te winnen.

Welke die zijn heb ik geen idee. Ik heb de Porsche 917K '70 en de Sauber Mercedes C9 '89 al gekocht maar ik vrees ervoor.

Op het forum van psnprofiles spreken ze over de Ford Mark IV race car, Ferrari 330 p4 race car en de Shelby Daytona coupe.

Die 3 auto's samen kosten 50 miljoen zeker. 😱

Laatst bewerkt:
Ja ik moet nog gewoon die trophy hebben waar je 3 legendary Cars moet kopen die ooit gemaakt zijn om le Mans te winnen.

Welke die zijn heb ik geen idee. Ik heb de Porsche 917K '70 en de Sauber Mercedes C9 '89 al gekocht maar ik vrees ervoor.
Ik denk dat je vrij veilig zit met de Mercedes. Dit zeggen ze op PSN Profiles:

Satisfactory Legends Vehicles​

VehicleHashtag of Race WonPrice [Credits]
Ford Mark IV Race Car '67#Le Mans4,600,000
Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 '89#Le Mans3,000,000

Additionally, some vehicles have appeared in the rotation of the Legends dealership that have raised suspicion of their candidacy, but have a reason to believe they are ineligible. These vehicles should only be purchased if you want added security in the event they actually do count despite the trophy description, or have the excess credits to purchase them while waiting for a satisfactory vehicle to become available. These vehicles are listed in the table below:

Unsatisfactory Legends Vehicles​

VehicleReason for IneligibilityPrice [Credits]
Jaguar XJ13 '66Has #Le Mans, but never participated in the 24 Hour Le Mans race12,000,000
Porsche 917K '70Vehicle model won both Le Mans and Daytona 24 hour races, but in-game livery is of the Daytona winner (no. 2), which does not have an associated in-game hashtag18,000,000
AMG CLK-LM '98Has #Le Mans and dominated many races, but suffered engine failures during the 1998 Le Mans race and did not win6,250,000
Mercedes-Benz 300 SL (W194) '52Vehicle model won the 1952 Le Mans race, in-game livery is of the 1952 Le Mans winner, but is not marked with #Le Mans11,000,000
BMW McLaren F1 GTR Race Car '97Has #Le Mans, but did not win the 1997 24 Hour Le Mans race9,500,000

Als je de dagelijkse race doet, dan komt er soms bij het scherm die toont de hoeveelste je was, positie gestegen 2 (soms staat er ook 1 of 3).
Maar de ranking blijft wel op c/s staan.

Wat wil dit dan zeggen die positie gestegen ?

Als je de dagelijkse race doet, dan komt er soms bij het scherm die toont de hoeveelste je was, positie gestegen 2 (soms staat er ook 1 of 3).
Maar de ranking blijft wel op c/s staan.

Wat wil dit dan zeggen die positie gestegen ?
als je P8 start, en je eindigt P6, dan is je positie gestegen.

Platinum trophy zal niks voor mij zijn denk ik.

Trouwens over P8 gesproken, ellendige positie om te starten in Spa.
Juist in de buststopchicane,een must om bij de eerste zes te kunnen starten.

Terug
Bovenaan