Race B Deep Forest ook met GR3 en banden x10, al zal dat op 5 ronden niet zoveel invloed hebben denk ikIk weet al wat ik ga doen deze week... Race C is 8 laps op Spa met Gr3 auto's, fuel x7 en banden x10![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Race B Deep Forest ook met GR3 en banden x10, al zal dat op 5 ronden niet zoveel invloed hebben denk ikIk weet al wat ik ga doen deze week... Race C is 8 laps op Spa met Gr3 auto's, fuel x7 en banden x10![]()
En banden?Oei, heel race c draait om fuel managementbeetje spijtig. Enige strategie die winst kan opleveren is NIET pitten maar voor grootste deel fuel map op lean laten staan.
Banden houden het uit tot het einde, al zijn de laatste 2 laps soms wat lastig. Er hangen ook veel dreigende wolken, maar weet niet of het effectief kan regenen.En banden?
Beetje stom wel dat je ook het eind kan halen door niet te pitten. Neemt meteen een beetje het nut van fuel consumption weg lijkt me? Door de hele tijd op lean te rijden verlies je wel wat tijd maar nooit zoveel als iemand die pit...Oei, heel race c draait om fuel managementbeetje spijtig. Enige strategie die winst kan opleveren is NIET pitten maar voor grootste deel fuel map op lean laten staan.

En tevens vind ik het ook bizar dat ze niet gelijk kunnen brandstof aanvullen en banden wisselen.![]()
Ik dacht zelfs dat in de pits ook een maximum stond op het aantal mecaniciens dat aan de wagen mag werken. Daarom dat ze bij 'serieuzere' problemen de wagen in de garage duwen.is idd niet toegestaan, in de meeste GT reeksen.
Maak dat je race hard en wet tires hebt. Beginnen met fuelmap 1,RH en rond +- ronde 3/4 pitten en wisselen naar wet en bijtanken. Hier heb ik grotendeels op fuelmap 4 gereden maar probeer gewoon te zien dat je tot ronde 14/15 toekomt. Pitten en banden wisselen naar terug wet en bijtanken. Blijf zo rijden tot je merkt dat het stopt met regenen en de baan droogt en dan pitten, wisselen naar RH en bijtanken. Normaal gezien zijn het niet vele rondes meer dan en kan je in principe weer op fuelmap 1 rijden.Iemand tips voor Mission Gone with the wind -High Speed Ring - 30 minutes?
Merci. Het probleem was eigelijk dat ik vergeten was een Turbo of in mijn geval een Supercharger te installeren :doh:Maak dat je race hard en wet tires hebt. Beginnen met fuelmap 1,RH en rond +- ronde 3/4 pitten en wisselen naar wet en bijtanken. Hier heb ik grotendeels op fuelmap 4 gereden maar probeer gewoon te zien dat je tot ronde 14/15 toekomt. Pitten en banden wisselen naar terug wet en bijtanken. Blijf zo rijden tot je merkt dat het stopt met regenen en de baan droogt en dan pitten, wisselen naar RH en bijtanken. Normaal gezien zijn het niet vele rondes meer dan en kan je in principe weer op fuelmap 1 rijden.
Ik heb de Gr3 Peugeot RCZ gebruikt maar in principe gaat dit met elke Gr3.
Die R8 is inderdaad verschrikkelijk om mee te rijden. De circuit experience op Deep Forest is met die R8 en ik kan er echt geen weg mee.Merci. Het probleem was eigelijk dat ik vergeten was een Turbo of in mijn geval een Supercharger te installeren :doh:
Khad eerst de Audi R8 LMS genomen maar diene auto heeft snap overstuur niet normaal. Ben geswitched naar de Corvette GR3, vrij easy to handlen met TC op 1.
Strategie was vrij simpel idd. RH na 3 laps overgeschakeld naar "Wets" en fuelmap op 5. Kheb daarna nog 1x gepit naar Wets en zo de race uitgereden. Pitstopke uitgespaard dus, en het veld gedubbeld xD
Ik had daar zelf 1 minuut voorsprong met mijne tomahawkKmoet nog 1 missie op goud krijgen en dat is die 24min van LeMans. Man man als da begint te regenen, ik geraak niet eens tot aan de pits.
Doen het met die'ne Red Bull prototype.
Tomahawk heb ik niet. Morgen nog es proberen met de Red Bull.Ik had daar zelf 1 minuut voorsprong met mijne tomahawk
Dacht van full wets, en dan nog op RH gegaan
Lean 6