Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Vind ik ook interessant idd, maar ik vind 5 laps te weinig. Heb daarom altijd meest interesse in race C.

Oei, heel race c draait om fuel management 😅 beetje spijtig. Enige strategie die winst kan opleveren is NIET pitten maar voor grootste deel fuel map op lean laten staan.

Net mijn eerste race op Francorchamps gereden (race C). Amai, was slopend, maar toch van startplek 13/16 naar 8/16 geraakt ondanks een paar blunders van mezelf.

Oei, heel race c draait om fuel management 😅 beetje spijtig. Enige strategie die winst kan opleveren is NIET pitten maar voor grootste deel fuel map op lean laten staan.
Beetje stom wel dat je ook het eind kan halen door niet te pitten. Neemt meteen een beetje het nut van fuel consumption weg lijkt me? Door de hele tijd op lean te rijden verlies je wel wat tijd maar nooit zoveel als iemand die pit...
Ik heb die race nog niet gereden , maar mijn strategie zou zijn om na de eerste ronde te pitten 'om af te toppen' zodat je zo weinig mogelijk tijd in de pit spendeert.

En tevens vind ik het ook bizar dat ze niet gelijk kunnen brandstof aanvullen en banden wisselen. :wallbash:

En tevens vind ik het ook bizar dat ze niet gelijk kunnen brandstof aanvullen en banden wisselen. :wallbash:

Ik denk dat dit in de echte GT racerij ook niet mag (vroeger toch, geen idee hoe het nu zit. Ik vermoed dat dit nog steeds zo is). Dat zal waarschijnlijk de reden zijn.

Iemand tips voor Mission Gone with the wind -High Speed Ring - 30 minutes?
Maak dat je race hard en wet tires hebt. Beginnen met fuelmap 1,RH en rond +- ronde 3/4 pitten en wisselen naar wet en bijtanken. Hier heb ik grotendeels op fuelmap 4 gereden maar probeer gewoon te zien dat je tot ronde 14/15 toekomt. Pitten en banden wisselen naar terug wet en bijtanken. Blijf zo rijden tot je merkt dat het stopt met regenen en de baan droogt en dan pitten, wisselen naar RH en bijtanken. Normaal gezien zijn het niet vele rondes meer dan en kan je in principe weer op fuelmap 1 rijden.
Ik heb de Gr3 Peugeot RCZ gebruikt maar in principe gaat dit met elke Gr3.

Maak dat je race hard en wet tires hebt. Beginnen met fuelmap 1,RH en rond +- ronde 3/4 pitten en wisselen naar wet en bijtanken. Hier heb ik grotendeels op fuelmap 4 gereden maar probeer gewoon te zien dat je tot ronde 14/15 toekomt. Pitten en banden wisselen naar terug wet en bijtanken. Blijf zo rijden tot je merkt dat het stopt met regenen en de baan droogt en dan pitten, wisselen naar RH en bijtanken. Normaal gezien zijn het niet vele rondes meer dan en kan je in principe weer op fuelmap 1 rijden.
Ik heb de Gr3 Peugeot RCZ gebruikt maar in principe gaat dit met elke Gr3.
Merci. Het probleem was eigelijk dat ik vergeten was een Turbo of in mijn geval een Supercharger te installeren :doh:

Khad eerst de Audi R8 LMS genomen maar diene auto heeft snap overstuur niet normaal. Ben geswitched naar de Corvette GR3, vrij easy to handlen met TC op 1.

Strategie was vrij simpel idd. RH na 3 laps overgeschakeld naar "Wets" en fuelmap op 5. Kheb daarna nog 1x gepit naar Wets en zo de race uitgereden. Pitstopke uitgespaard dus, en het veld gedubbeld xD

Merci. Het probleem was eigelijk dat ik vergeten was een Turbo of in mijn geval een Supercharger te installeren :doh:

Khad eerst de Audi R8 LMS genomen maar diene auto heeft snap overstuur niet normaal. Ben geswitched naar de Corvette GR3, vrij easy to handlen met TC op 1.

Strategie was vrij simpel idd. RH na 3 laps overgeschakeld naar "Wets" en fuelmap op 5. Kheb daarna nog 1x gepit naar Wets en zo de race uitgereden. Pitstopke uitgespaard dus, en het veld gedubbeld xD
Die R8 is inderdaad verschrikkelijk om mee te rijden. De circuit experience op Deep Forest is met die R8 en ik kan er echt geen weg mee.

Kmoet nog 1 missie op goud krijgen en dat is die 24min van LeMans. Man man als da begint te regenen, ik geraak niet eens tot aan de pits.

Doen het met die'ne Red Bull prototype.

Kmoet nog 1 missie op goud krijgen en dat is die 24min van LeMans. Man man als da begint te regenen, ik geraak niet eens tot aan de pits.

Doen het met die'ne Red Bull prototype.
Ik had daar zelf 1 minuut voorsprong met mijne tomahawk

Dacht van full wets, en dan nog op RH gegaan

Lean 6

Ik had daar zelf 1 minuut voorsprong met mijne tomahawk

Dacht van full wets, en dan nog op RH gegaan

Lean 6
Tomahawk heb ik niet. Morgen nog es proberen met de Red Bull.

De kunst is om in de pits te geraken als het begint te regenen voor mij -.-

Terug
Bovenaan