Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Als je disc versie hebt steekt er in uw doosje normaal flyer met code erop.
Naar PS Store gaan en die daar ingeven ;)

En als je die ge-preordered had via game mania zou je normaal e-mail moeten hebben met ook een code.
3 auto's en 100.00 credits.
Thanks !

heb die code aan ne vriend gegeven met een PS4. Dacht dat die code enkel voor de PS4 was, hij heeft wel die credits gekregen. Als ik die code nu ingeef in mijn profiel zegt die code al used. Dacht dat die bonus op beide toestellen geldig zou zijn ?

Thanks !

heb die code aan ne vriend gegeven met een PS4. Dacht dat die code enkel voor de PS4 was, hij heeft wel die credits gekregen. Als ik die code nu ingeef in mijn profiel zegt die code al used. Dacht dat die bonus op beide toestellen geldig zou zijn ?
Ik vermoed gekoppeld aan PSN ID.

And the GT Roulette keeps on giving.

Nu een Volkswagen GTI Roadster (1.000.000) gekregen.

8020dec97e685c5c805cbff19b1c23cd_photo.webp

Hmm toch wel vreemd,
hier uit de roulette was het hoogste een nitro booster (die ik nog niet kan gebruiken)

Ik krijg alleen maar de laagste geldhoopjes.
Mijn rijskills zijn dan ook triestig, ik heb die coins en dikke bakken niet verdiend :cry2:

Ik krijg ook alleen maar de laagste geldhoopjes tot hier toe :)
Gisteren met men zoon van 8 wat duels gedaan en 4 keer op men doos gekregen :)
Weet er iemand of je het beeld bij duel kan aanpassen ? nu is dat zo ene klein vakje en een grote zwarte bant boven en onder.
Beetje bizar vind ik eerlijk gezegd ?

En zijn er nog mensen die het moeilijk hebben (hadden) met die rally race in de eerste missieslijn waar je met die legertruck moet rijden.
Heb overal redelijk gemakkelijk goud gehaald maar daar haal ik zelf geen zilver .
Iemand tips ?

Ik krijg ook alleen maar de laagste geldhoopjes tot hier toe :)
Gisteren met men zoon van 8 wat duels gedaan en 4 keer op men doos gekregen :)
Weet er iemand of je het beeld bij duel kan aanpassen ? nu is dat zo ene klein vakje en een grote zwarte bant boven en onder.
Beetje bizar vind ik eerlijk gezegd ?

En zijn er nog mensen die het moeilijk hebben (hadden) met die rally race in de eerste missieslijn waar je met die legertruck moet rijden.
Heb overal redelijk gemakkelijk goud gehaald maar daar haal ik zelf geen zilver .
Iemand tips ?
Die rally missions zijn momenteel bugged, je wagen heeft niet de juiste banden. Het beste zal zijn dat je wacht op een nieuwe update

Weet er trouwens ook iemand of je niet samen met iemand online kan spelen
Die rally missions zijn momenteel bugged, je wagen heeft niet de juiste banden. Het beste zal zijn dat je wacht op een nieuwe update
Ah ok, amai. Dan had ik dat vroeger moeten opzoeken want heb er een uur tijd in gestoken een bijna mijn controller door het raam gesmeten :)

Laatst bewerkt:
Zelden ook auto uit roulette,een drietal denk ik tot nu toe.
Een uitnodiging van Porsche waar ik niks bij ben vanwege te weinig credits om die auto te kopen.
Meestal wel de credits,wisselt af.
Soms de kleine stapel 5000 soms de grotere 30 000.

Dat Porsche Cup gedoe is ook maar bizar. Ik word verplicht Inters te gebruiken, terwijl het in Spa nauwelijks, en in Lago Maggiore helemaal niet regent...
Staat er bij "omwille van de PP", maar zelfs met slicks racing banden zit ik nog ver onder de max van 650

Toch kunnen rijden met slicks.
Had alles getuned wat getuned kon worden en dan naar autoinstellingen gegaan en dan vermogen begrensd tot het maximale PP.

Ja, dat is mij uiteindelijk ook gelukt, maar ik snap het nog altijd niet goed.
Ik heb die wagen (die turbo) geupgradet, met hard slicks, tot ongeveer 640 PP.

Kom ik in de race op Nordschleife, krijg ik die verplichting om op Inters te rijden, wat daar niet opvalt omdat 70% van die ronde op een natte baan was. Mijn PP zakte naar 630, maar easy win.

Nadat ik dus verplicht werd om op Spa en Lago ook met Inters te rijden, heb ik die wagen weer geupgradet, en dan met de chip teruggeschroefd. Dan ging het wel.

Verdomme. Was vorige nacht even gaan kijken of daily race C nu al actief was, en dat was het geval maar kon nog niet joinen, maar was vooral blij om te zien dat BoP toegepast werd. Nu deze middag wat kwalificatierondjes gedaan maar nu is er geen BoP meer, wel restricties op gewicht en PK :angry: ik heb weinig zin om me veel met tuning bezig te houden. Ik heb gewoon wat gewicht toegevoegd en power output gelimiteerd, maar dan zit ik 3 seconden achter de beste tijden.

Edit: ik heb deze middag toch 2 keer race C gereden, 1 keer met 15 man en 1 keer met een volle lobby van 20. Heb me enorm geamuseerd :D Er werd zeer fair gereden. Ikzelf had wel een penalty van 5 seconden aan mijn broek omdat iemand zich in bocht 1 enorm verremde waardoor ik hem per ongeluk in de shadow realm gekegeld heb. 1 keer 5de gestart en 5de gefinisht, 1 keer 8ste gestart en 6de gefinisht.

Laatst bewerkt:
Ik wil terug auto's kunnen verkopen. Prijzengeld dat je verdiend in races is echt belachelijk weinig. Alle license goud, missies bijna allemaal en café volledig uitgespeeld en ik heb nog geen 8 mil. verdiend.

Ik wil terug auto's kunnen verkopen. Prijzengeld dat je verdiend in races is echt belachelijk weinig. Alle license goud, missies bijna allemaal en café volledig uitgespeeld en ik heb nog geen 8 mil. verdiend.
Of giften aan iemand

Iemand tips voor de nurburgring met de porsche Cup? Nog niet verder geraakt dan een 4de plaats en veel gevloek..
Volgende stap is de moeilijkheid op normal zetten 😁

Terug
Bovenaan