Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn cijfers waar niemand echt va' schrikt denk ik dan haha. Pokémon is en blijft echt super big over heel de wereldEigenlijk wel zot dat Pokémon bijvoorbeeld 10 miljoen exemplaren verkoopt op 3 dagen![]()
het is gewoon jammer eigenlijk want ik denk dat quality gewijs god of war echt meer return verdient. 0 bugs bij mij.Dat zijn cijfers waar niemand echt va' schrikt denk ik dan haha. Pokémon is en blijft echt super big over heel de wereld
Dat is inderdaad een ander verhaal. 100% met je eens.het is gewoon jammer eigenlijk want ik denk dat quality gewijs god of war echt meer return verdient. 0 bugs bij mij.
Same, ik amuseer me over het algemeen zeer GOED, maar elke keer als ge switched naar Atreus is het wel ff zuchten.Voorlopig vind ik 2018 God of War ook beter dan Ragnarok. Veel lineaire stukken en als je met Atreus speelt is het saai, de open world stukken blijven wel fantastisch maar zijn na een uur of 10 te weinig aanwezig.

Betreffende Atreus zijn vecht-stijl:
was er nog iemand teleurgesteld toen ge Ingrid voor het eerst kon gebruiken? Ik dacht "aaah nice, een deftig melee-weapon voor Atreus of misschien een coole extra moveset!", maar uiteindelijk is het gewoon een extra knop die ge een beetje kunt spammen tijdens combat...
Der kan natuurlijk maar één vader/zoon verhaal zijn ofc /SArtreus interesseert me niet, Kratos is gewoon zoveel boeiender. Voor een vader/dochter/zonen verhaal heb ik the last of us al.
Het stuk waar jij zit is veel korter met hem en ook wel interessant en leuk. Nadien is het vrij lang met Kratos en heb je veel vrijheid. Voor mij was het wel al vroeger interessant, ik heb er gewoon langer over gedaan zo te zien xDIk moet eerlijk zijn dat ik ook wel eens een zucht slaak wanneer er een stuk met Atreus in voorkomt. Ik ben dan net vaak goed op gang met Kratos en dan wordt dat weer gebroken...
@Bunkerbudy : ik zit rond de 15uur hier. Is dat dan ongeveer?
Net met Atreus bij Odin aangekomen
Het stuk waar jij zit is veel korter met hem en ook wel interessant en leuk. Nadien is het vrij lang met Kratos en heb je veel vrijheid. Voor mij was het wel al vroeger interessant, ik heb er gewoon langer over gedaan zo te zien xD
Vanaf het moment dat je met Freya op pad gaat vind ik het echt veel beter worden. De dynamiek tussen die twee is beter dan die tussen Kratos en Atreus IMO. De stukken met Atrues lijken ook korter nu en interessanter.