Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker wetenZalig begin in ieder geval.

Ik heb graphics prioriteit en die hoge Frameries aan. Moet je vrr aanzetten? Zie dat nergensEn op welke instelling spelen jullie de game? Moeilijke keuze om balans te vinden tussen graphics en fps
Ik heb een 4K LG TV en kan 120Hz aan.
Daar heb je geen VRR voor nodig. Enkel voor de HFR (120fps) modus kan je dit best opzetten.Ik heb graphics prioriteit en die hoge Frameries aan. Moet je vrr aanzetten? Zie dat nergens
Nee, bij jouw tv die best opzetten.Dus best die high Framerate afzetten in graphics mode?
Heb C1 tv
Vind ik ok zich niet erg, in tegendeel ik vond het net tof dat ik meteen weer de controles voelde zoals ik ze nog gewoon was.Enige wat minder is. Gameplay is wel heel vertrouwd. Opzich niet erg maar je hebt niet het gevoel dat je iets next gen speelt.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast was wel, je ziet duidelijk dat het toch nog wat meer is dan de 2018 game. Ik speel nu performance mode en vind het echt enorm prachtig en vloeiend spelen.Waarschijnlijk omdat het grafisch niet zo een grote stap heeft gezet in 4 jaar.
Een beetje, maar ook niet super veel, er is een kleine story recap, maar die is zeer beknopt en beter te verstaan als je het echt gespeeld hebt.Hebt ge voorkennis van de vorige games nodig om dit te kunnen spelen? Of wordt het allemaal mooi uitgelegd?
Beste dat je God of war 2018 eerst uitspeelt. Echt een TOP game. Als je plus hebt kan je die spelen normaal. Zou die zeker niet skippen persoonlijkHebt ge voorkennis van de vorige games nodig om dit te kunnen spelen? Of wordt het allemaal mooi uitgelegd?
.