God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

whatever.

de combat is heerlijk en de nieuwe gameplay toevoegingen zijn super vloeiend en tof.

verhaal gaat precies ook aan een steviger tempo dan voorheen, ik wil precies meer sidequests e.d. om wat adem te kunnen happen.

morgen verlofdag . oh boy.

En op welke instelling spelen jullie de game? Moeilijke keuze om balans te vinden tussen graphics en fps

Ik heb een 4K LG TV en kan 120Hz aan.

Heel nice begin

Enige wat minder is. Gameplay is wel heel vertrouwd. Opzich niet erg maar je hebt niet het gevoel dat je iets next gen speelt.

Waarschijnlijk omdat het grafisch niet zo een grote stap heeft gezet in 4 jaar.

Ik ga denk ik de 40fps modus doen. Vond dat bij Ratchet&clank heel vlot spelen. Digital Foundry analyse gaf alle info maar uiteindelijk moet je het toch zelf proberen.

Hebt ge voorkennis van de vorige games nodig om dit te kunnen spelen? Of wordt het allemaal mooi uitgelegd?

Dus best die high Framerate afzetten in graphics mode?

Heb C1 tv
Nee, bij jouw tv die best opzetten.

Kleine samenvatting:

Voor non-120hz tv’s zijn er 2 modi:
- quality mode (prioritize graphics zonder high framerate) aan 30fps
- performance mode (prioritize framerate) aan 60 fps

Voor 120hz tv’s:
- quality mode (prioritize graphics met high framerate) aan 40 fps
- high framerate mode (prioritize framerate met high framerate) is 120 fps modus (maar is in realiteit 70-90fps dus VRR is aangeraden)

Enige wat minder is. Gameplay is wel heel vertrouwd. Opzich niet erg maar je hebt niet het gevoel dat je iets next gen speelt.
Vind ik ok zich niet erg, in tegendeel ik vond het net tof dat ik meteen weer de controles voelde zoals ik ze nog gewoon was.

Waarschijnlijk omdat het grafisch niet zo een grote stap heeft gezet in 4 jaar.
Moet zeggen dat ik aangenaam verrast was wel, je ziet duidelijk dat het toch nog wat meer is dan de 2018 game. Ik speel nu performance mode en vind het echt enorm prachtig en vloeiend spelen.

Hebt ge voorkennis van de vorige games nodig om dit te kunnen spelen? Of wordt het allemaal mooi uitgelegd?
Een beetje, maar ook niet super veel, er is een kleine story recap, maar die is zeer beknopt en beter te verstaan als je het echt gespeeld hebt.

Terug
Bovenaan