God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

nog 1 week...
Fgeur29XkAEKHNw

Mogen er morgen nieuwe beelden getoond worden met de reviews?

Oke heel de game staat op reddit :o

Zouden het beter al uitbrengen. Veel winkels hebben hem al liggen

Laatst bewerkt:
Het zal wel een toppertje worden maar veel vernieuwing kunt ge toch niet veel verwachten. Ze hebben met de nieuwe god of war al heel veel vernieuwed in vergelijking met de vorige trilogie.

Ge kunt toch moeilijk om de 4 jaar heel uw game aanpassen.

Verwacht ook niet veel vernieuwing aangezien hij ook nog op PS4 verschijnt. Dus zal al zeker niet het maximale uit de PS5 halen.
Om die reden hem ook niet gepreorderd en nog wat afwachten wat de reviews zeggen.

het perst misschien niet alles uit de PS5, maar ik ben toch hyped voor de story, de combat en de soundtrack.
voordeel dat de PS5 muisstil gaat zijn en de PS4 pro hier onder gow van 2018 bijna bezweek.
er zijn nog wel voordelen om de ps5 versie te hebben.
benieuwd naar de toekomst van god of war ook, na Ragnarok.

Goed dat iemand het toegeeft. Zolang het cross gen is, zal het de kracht van de PS5 niet benutten zoals het echt moet. Bij df zeiden ze ook al iets in de aard van dat Forbidden West meer benut van de PS5 dan deze. Terwijl die ook wel cross gen is, maar je moet dus geen grotere zaken verwachten dan Forbidden West met ragnorak. Al gaat de game bloedmooi zijn. En zelfs een 120 fr mode die ook volgens df vrij hoge resolutie is. De 60 frames zit tegen de 4k ook. Dus gaat sowieso wel mooi zijn. Maar true PS5 games gaan we pas krijgen met spellen die niet meer op PS4 uitkomen.

Mij maakt het eerlijk gezegd geen reet uit. Want boeit is of het spel goed is of niet, story, gameplay, sound, etc etc. GFX gaan voor mij altijd een bijzaak blijven, tis mooi meegenomen als het er prachtig uit ziet sowieso, maar zo lang het er niet uit ziet als en platgetrapte drol maakt het mij niet uit als al de rest maar goed zit.

Mij maakt het eerlijk gezegd geen reet uit. Want boeit is of het spel goed is of niet, story, gameplay, sound, etc etc. GFX gaan voor mij altijd een bijzaak blijven, tis mooi meegenomen als het er prachtig uit ziet sowieso, maar zo lang het er niet uit ziet als en platgetrapte drol maakt het mij niet uit als al de rest maar goed zit.
Zoals ik al zei, twijfel er niet aan dat spel fantastisch gaat zijn en ook cross gen spellen kunnen er super uitzien. Maar het wordt stilletjes tijd dat men de PS4 achter zich laat. Het is niet alleen grafisch he, het is ook AI, rekening houden met level design, wat er allemaal tegelijkertijd op het scherm gebeurt, laadtijden, moeilijker om te ontwikkelen als je PS4 in acht moet nemen, noem maar op.

Gok voor metacritic score(rekening houdend dat men tegenwoordig wat strenger is voor Sony, beetje rare tijd nu, alles voelt anders aan, men zeikt sneller over bootanimaties en stuff 😜): tussen de 90 en 91.

Moet zeggen dat mijn hype voor dit spel nog altijd vrij laag is so far. Maar dat was bij die van 2018 ook, ik ging em zelf niet kopen en ben savonds na mijn werk er toch nog achter geweest en was instant hype. Dus ik verwacht woensdag het zelfde, zodra ik mijn CE open begint het feest wrs :p

Terug
Bovenaan