God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Die grafische modes en Metacritic score hebben de doorslag gegeven. Dit is de allereerste keer ooit dat ik een pre-order gedaan heb en de 10e nog een dag verlof genomen, mega hyped :)

staking op de dag dat god of war uitkomt

beyonce-god.gif

Pakjes leveringen staken ook :unsure:
wait what? Denk je dat ze niet gaan leveren? Dat zou wel zuur zijn als het pas na het weekend komt. Heb bij GM besteld.

EDIT: ze verzenden met PostNL blijkbaar dus dan zal het wel geleverd worden denk ik :)

Laatst bewerkt:
A oké, maar kans kan wel bestaan dat het die dag inderdaad niet geleverd zou kunnen worden.
Ook al denk ik dat die manne van PostLn niet zullen staken. Heb het zelf besteld via Bol.
De kans bestaat inderdaad maar dat zullen we maar de dag zelf weten zeker 😋
Ik heb het ook via Bol besteld.

Pfoe... ben ik de enige die hem niet koopt en hoopt hem binnen een aantal jaar via PS Plus te spelen. :tongue:

Pfoe... ben ik de enige die hem niet koopt en hoopt hem binnen een aantal jaar via PS Plus te spelen. :tongue:
Ik wacht hier waarschijnlijk geduldig op de lieve forumgangers die na 1 playthrough het op b&s zetten voor een prijsje. :p Eerst nog last of us afmaken en dan wil ik ook nog eens tactics Ogre reborn en dan is Callisto protocol nog in aantocht. :love: :help:

Ik pre-order ook geen games meer uit principe. Ik speel nu 1 game tegelijk :) Als mijn huidige game uit is (Death Stranding) kijk ik wel weer wat ik volgende wil spelen. Op die manier koop ik 1 niet te veel (ik denk dat 50% van wat ik op ps4 heb gekocht via sales etc, nooit is gedownload), en 2, als ik geluk heb hoef ik niet full-price te betalen.

Die grafische modes en Metacritic score hebben de doorslag gegeven. Dit is de allereerste keer ooit dat ik een pre-order gedaan heb en de 10e nog een dag verlof genomen, mega hyped :)
Top. Voor mij persoonlijk is God of War veruit de beste serie ooit qua videogames..

Terug
Bovenaan