Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pakjes leveringen staken ookstaking op de dag dat god of war uitkomt
![]()

Zou PostNl ook staken?Pakjes leveringen staken ook![]()
wait what? Denk je dat ze niet gaan leveren? Dat zou wel zuur zijn als het pas na het weekend komt. Heb bij GM besteld.Pakjes leveringen staken ook![]()

Lol, ik zei dat maar om Kiiilerke op stang te jagenZou PostNl ook staken?

A oké, maar kans kan wel bestaan dat het die dag inderdaad niet geleverd zou kunnen worden.Lol, ik zei dat maar om Kiiilerke op stang te jagen![]()
De kans bestaat inderdaad maar dat zullen we maar de dag zelf weten zekerA oké, maar kans kan wel bestaan dat het die dag inderdaad niet geleverd zou kunnen worden.
Ook al denk ik dat die manne van PostLn niet zullen staken. Heb het zelf besteld via Bol.
Ik wacht hier waarschijnlijk geduldig op de lieve forumgangers die na 1 playthrough het op b&s zetten voor een prijsje.Pfoe... ben ik de enige die hem niet koopt en hoopt hem binnen een aantal jaar via PS Plus te spelen.![]()
Eerst nog last of us afmaken en dan wil ik ook nog eens tactics Ogre reborn en dan is Callisto protocol nog in aantocht.

Heb ik er wel voor over gezien ik weinig tijd heb om te gamen.Ga je wel serieus wat jaren mogen wachten

Ik pre-order ook geen games meer uit principe. Ik speel nu 1 game tegelijkPfoe... ben ik de enige die hem niet koopt en hoopt hem binnen een aantal jaar via PS Plus te spelen.![]()
Als mijn huidige game uit is (Death Stranding) kijk ik wel weer wat ik volgende wil spelen. Op die manier koop ik 1 niet te veel (ik denk dat 50% van wat ik op ps4 heb gekocht via sales etc, nooit is gedownload), en 2, als ik geluk heb hoef ik niet full-price te betalen.Wie weet, zou wel mooi zijn@ikbenben de 9de staken en de 11ste feestdag hopelijk valt er nog iets uit de bus voor donderdag....

Top. Voor mij persoonlijk is God of War veruit de beste serie ooit qua videogames..Die grafische modes en Metacritic score hebben de doorslag gegeven. Dit is de allereerste keer ooit dat ik een pre-order gedaan heb en de 10e nog een dag verlof genomen, mega hyped![]()