Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestaat niet meer
ik koop mijn games gewoon allemaal in nieuw zeeland om zo een dag eerder te spelen

ik stap de vlieger op om ffkes naar de winkel te gaan enieuw zeeland psn store of fysiek ?![]()
ik stap de vlieger op om ffkes naar de winkel te gaan e

twistedvoxel.com
Zoals ik al zei, twijfel er niet aan dat spel fantastisch gaat zijn en ook cross gen spellen kunnen er super uitzien. Maar het wordt stilletjes tijd dat men de PS4 achter zich laat. Het is niet alleen grafisch he, het is ook AI, rekening houden met level design, wat er allemaal tegelijkertijd op het scherm gebeurt, laadtijden, moeilijker om te ontwikkelen als je PS4 in acht moet nemen, noem maar op.Mij maakt het eerlijk gezegd geen reet uit. Want boeit is of het spel goed is of niet, story, gameplay, sound, etc etc. GFX gaan voor mij altijd een bijzaak blijven, tis mooi meegenomen als het er prachtig uit ziet sowieso, maar zo lang het er niet uit ziet als en platgetrapte drol maakt het mij niet uit als al de rest maar goed zit.