GIVEAWAY: Game of Thrones Complete Serie 4K UHD boxset!

When you play the Game of Thrones, you win ... or you die. Wie de legendarische verfilming van de bestsellers van George R.R. Martin ondertussen nog steeds niet kent, moet haast onder een steen hebben geleefd. De alom geprezen HBO serie van de hand van David Benioff en D.B. Weiss won meerdere Emmy's en wordt door velen als één van de beste series ooit aanzien.

Synopsis

In de acht seizoenen tellende bloedstollende fantasieserie, wordt het verhaal verteld van negen adellijke families van Westeros die strijden om de macht over de zeven koninkrijken. Van het intrigerende zuiden en de woeste oostelijke landen, tot het bevroren noorden en de oude Muur die het rijk beschermt tegen de mysterieuze duisternis daarbuiten, strijden zij om de IJzeren Troon. Dit is een verhaal van dubbelhartigheid en verraad, adel en eer, verovering en triomf.

Voor mij persoonlijk staat ze alvast in de top vijf van beste series ooit en kan ik enkel maar aanraden om ze in de best mogelijke beeldkwaliteit te bekijken. Op dat vlak heb ik goed nieuws, want we mogen in samenwerking met Day One MPM een aantal Game of Thrones 4K UHD boxsets weggeven! Een leuk eindejaarsgeschenkje als je 't mij vraagt!

Wil je kans maken op een exemplaar? Reageer dan op deze post en bewijs ons dat jij de ultieme Game of Thrones-fan bent! De meest originele inzending zal worden gekozen door onze filmredactie! Deelnemen kan tot 31/12/2024, 23:59 uur.

Meedoen kan ook via onze socials. Neem dus zeker ook een kijkje op onze Instagram-pagina!

Ik had de boeken op mijn kerstlijst staan en heb een boek van Bart De Wever over Antwerpen gekregen. Nu de boxset ontvangen zou heerlijk ironisch zijn.

Om de grijze dagen hier te vergeten, verlies ik mezelf graag in de heerlijke wereld van game of Thrones. Wat is een betere manier om die geweldige serie te bekijken dan in 4k?

Misschien willen mijn gezin dan eindelijk stoppen met films te herbekijken die we al 100en keren gezien hebben.

Ik heb de blu-ray box voor kerst gekregen enkele jaren geleden. Sinds kort heb ik een OLED tv en is het ontzettend tof om films en series te herontekken op het zwarte schijfje.

Als ik de box win, gaat mijn OLED tv overuren maken. Het ingebrande Game of Thrones logo zal een eeuwige tattoo zijn voor mijn TV.

Winter is here... en met het bloed van de draken in mijn aderen en de woorden van House Stark in mijn hart, bewijs ik dat ik de ultieme Game of Thrones-fan ben. Mijn nachten zijn gevuld met herhalingen van epische veldslagen zoals de Battle of the Bastards, en mijn dagen met het citeren van legendarische uitspraken als: "A Lannister always pays his debts."

Mijn huis is een eerbetoon aan Westeros waarbij ik al de Game of Thrones boeken heb. Ik kan van de stambomen van alle grote huizen dromen en weet precies wie er recht heeft op de troon – maar in Westeros telt alleen kracht en strategie.

Met mijn kennis van valstrikken, bondgenootschappen en verraad zou ik mezelf zonder twijfel tot heerser over de Zeven Koninkrijken kronen. Want zoals Cersei zei: "When you play the game of thrones, you win or you die." En geloof me, ik speel om te winnen.

Dracarys!

Ik heb niet alleen de volledige serie bekeken maar ook alle boeken gelezen en sta op het punt om de boekenreekdbundel te kopen op bol. Cliché, ik weet het, maar de boeken zijn echt aan te raden, al heb ik de hoop op een nieuw boek opgegeven. Martin wordt al een dagje ouder

When you play the game of thrones, you win or you die. There is no middle ground.

Om mijn loyaliteit te bewijzen, heb ik mijn kat "Arya" genoemd, en ze is net zo onverschrokken als haar naamgenoot!

Valar Dohaeris, BeyondGaming! Kies de ware fan. :crazy:

The North remembers, en wij als fan ook!
In 4K zien we elk druppeltje bloed, elke vonk van drakenadem en elke ijskristal op de White Walkers.
Ik wil graag die box winnen, zodat we Westeros kunnen zien zoals het bedoeld was: scherp genoeg om ons winterkou te geven!

❄️❄️ I am the sword in the darkness, the watcher on the walls... en de fan die die 4K box wil winnen! ❄️❄️

Redactie
Bedankt voor de vele reacties. Helaas geen cosplays of impersonaties, maar desalniettemin veel leuke berichten!

Het doek is gevallen, de teerlingen zijn geworpen! Onze filmredactie heeft gekozen en de box gaat naar … @Yippee ! Proficiat en heel veel plezier ermee!

Terug
Bovenaan