When you play the Game of Thrones, you win ... or you die. Wie de legendarische verfilming van de bestsellers van George R.R. Martin ondertussen nog steeds niet kent, moet haast onder een steen hebben geleefd. De alom geprezen HBO serie van de hand van David Benioff en D.B. Weiss won meerdere Emmy's en wordt door velen als één van de beste series ooit aanzien.
Voor mij persoonlijk staat ze alvast in de top vijf van beste series ooit en kan ik enkel maar aanraden om ze in de best mogelijke beeldkwaliteit te bekijken. Op dat vlak heb ik goed nieuws, want we mogen in samenwerking met Day One MPM een aantal Game of Thrones 4K UHD boxsets weggeven! Een leuk eindejaarsgeschenkje als je 't mij vraagt!
Wil je kans maken op een exemplaar? Reageer dan op deze post en bewijs ons dat jij de ultieme Game of Thrones-fan bent! De meest originele inzending zal worden gekozen door onze filmredactie! Deelnemen kan tot 31/12/2024, 23:59 uur.
Meedoen kan ook via onze socials. Neem dus zeker ook een kijkje op onze Instagram-pagina!
Synopsis
In de acht seizoenen tellende bloedstollende fantasieserie, wordt het verhaal verteld van negen adellijke families van Westeros die strijden om de macht over de zeven koninkrijken. Van het intrigerende zuiden en de woeste oostelijke landen, tot het bevroren noorden en de oude Muur die het rijk beschermt tegen de mysterieuze duisternis daarbuiten, strijden zij om de IJzeren Troon. Dit is een verhaal van dubbelhartigheid en verraad, adel en eer, verovering en triomf.Voor mij persoonlijk staat ze alvast in de top vijf van beste series ooit en kan ik enkel maar aanraden om ze in de best mogelijke beeldkwaliteit te bekijken. Op dat vlak heb ik goed nieuws, want we mogen in samenwerking met Day One MPM een aantal Game of Thrones 4K UHD boxsets weggeven! Een leuk eindejaarsgeschenkje als je 't mij vraagt!
Wil je kans maken op een exemplaar? Reageer dan op deze post en bewijs ons dat jij de ultieme Game of Thrones-fan bent! De meest originele inzending zal worden gekozen door onze filmredactie! Deelnemen kan tot 31/12/2024, 23:59 uur.
Meedoen kan ook via onze socials. Neem dus zeker ook een kijkje op onze Instagram-pagina!