GIVEAWAY: Game of Thrones Complete Serie 4K UHD boxset!

When you play the Game of Thrones, you win ... or you die. Wie de legendarische verfilming van de bestsellers van George R.R. Martin ondertussen nog steeds niet kent, moet haast onder een steen hebben geleefd. De alom geprezen HBO serie van de hand van David Benioff en D.B. Weiss won meerdere Emmy's en wordt door velen als één van de beste series ooit aanzien.

Synopsis

In de acht seizoenen tellende bloedstollende fantasieserie, wordt het verhaal verteld van negen adellijke families van Westeros die strijden om de macht over de zeven koninkrijken. Van het intrigerende zuiden en de woeste oostelijke landen, tot het bevroren noorden en de oude Muur die het rijk beschermt tegen de mysterieuze duisternis daarbuiten, strijden zij om de IJzeren Troon. Dit is een verhaal van dubbelhartigheid en verraad, adel en eer, verovering en triomf.

Voor mij persoonlijk staat ze alvast in de top vijf van beste series ooit en kan ik enkel maar aanraden om ze in de best mogelijke beeldkwaliteit te bekijken. Op dat vlak heb ik goed nieuws, want we mogen in samenwerking met Day One MPM een aantal Game of Thrones 4K UHD boxsets weggeven! Een leuk eindejaarsgeschenkje als je 't mij vraagt!

Wil je kans maken op een exemplaar? Reageer dan op deze post en bewijs ons dat jij de ultieme Game of Thrones-fan bent! De meest originele inzending zal worden gekozen door onze filmredactie! Deelnemen kan tot 31/12/2024, 23:59 uur.

Meedoen kan ook via onze socials. Neem dus zeker ook een kijkje op onze Instagram-pagina!

Winter is coming…noooo it is already here. John Snow will safe us or are the dragons of Daenerys will? Gonna wait on the great wall and see…

"Het boek is beter dan de serie" met dat motto in mijn achterhoofd heb ik destijds eerst de boeken gelezen. Het plan was om eerst de boeken uit te lezen en dan de serie te zien.
Ik wacht nog altijd op de laatste boeken... :unsure:

Hopelijk kan ik deze afspelen op mijn PS5, want anders zal hij even in de kast moeten blijven liggen tot ik een 4K UHD speler heb :thinking:

Wij verdienen de Game of Thrones box, omdat onze liefde voor Westeros grenzeloos is! Van ‘Dracarys’ roepen tijdens de barbecue tot de muur van Winterfell namaken in Lego. Alleen met deze box kunnen we onze obsessie compleet maken en eindelijk the iron throne thuis veiligstellen!

"If you would learn you must come with me see the GOT box… The girl has many names on her lips: Cersei, Joffrey, Tywin Lannister, Ilyn Payne, the Hound. Names to offer the Red God. The GOT box could offer them all… One by one." In 4K!

"Winter is coming" en mijn collectie dekens, nacho's met salsasaus en fruitsap van de aldi ligt al klaar. Maar zonder alle seizoenen van Game of Thrones voelt het alsof ik in de Night's Watch ben: koud, eenzaam en zonder binge-worthy series. Help mij de ijzige nachten door te komen en overhandig mij deze epische boxset. Dracarys!

GOT is like a toxic ex ,with who reminds you about himself once in a year and you starting to catch feeling again and forgetting how bad your relationship ended

ik ik ik !! want deze zit zoals altijd toch alleen met kerst/nieuwjaar zo krijg ik die dagen ook eens wat gezelliger en sneller om ! :support:

Terug
Bovenaan