Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SuperWout is er , de giro aan het binnenhalen voor Yates !
Vooral weer een tactische masterclass van uae. Zonder pogi is dat zootje ongeregeld.
Jep, en als hij dan toch weg is, houdt die groep kort op 2-3min. Ze hebben daar perfect de ploeg voor..Echt hé wie laat nu VA meegaan in een vlucht in dit soort rit met een finale ideaal voor hem zonder zelf iemand mee te hebben.
Of wel leg je hem lam of wel stuur je iemand mee. Ook EF niemand mee. Die geloofden dus niet in Yates of zo. Dan kom je met zo'n ploeg aan de start en laat je dit gebeuren.
Nu Yates gewoon beter vandaag dus verdiende winnaar dan wel.
Much to learn, Del toro has.Del toro sorry, ik ben fan, maar als je zo laf koerst verdien je het gewoon niet.
Volgens mij kon die wel beter hoor, vanaf Carapaz ergens versnelde zat hij vrij snel op het wielHeel rare koers van Carapaz. Bij Del Toro is het van ni beter kunnen denk ik.
Gwn op kop rijden en uw verantwoordelijkheid nemen als leider? Da weten ze bij de jeugd al hoorMuch to learn, Del toro has.

Zou die nog voor plaats 2 kunnen gaan ? Gwn stoom afblazen en gaan.Volgens mij kon die wel beter hoor, vanaf Carapaz ergens versnelde zat hij vrij snel op het wiel