Giro d'Italia 2025

Ongeacht het resultaat straks, want het is nog ver, Yates sowieso de slimste coureur van heel den hoop.

Hij heeft heel de Giro spaarzaam geweest met z'n krachten en een beetje verstoppertje gespeeld. Iets van 2 honden vechten om een been en de 3de ervaren rot gaat er mee heen. (Hij verloor in 2018 hier op exact deze beklimming de Giro en daar heeft hij duidelijk van geleerd)

Yates kon gewoon niet beter daar was weinig spaarzaam aan. Je lost gisteren niet omdat je krachten wilt sparen voor vandaag.

Yates kon gewoon niet beter daar was weinig spaarzaam aan. Je lost gisteren niet omdat je krachten wilt sparen voor vandaag.
Niet volledig mee eens. Heb je het interview met Yates gezien?
Daarin zei hij: Ik was (heel) goed maar ik heb die versnelling van Carapaz en Del Toro niet in mij. Dat is niet mijn ding.

Yates moet het van een stevig tempo hebben zonder tempowisselingen. Deze situatie is dus ideaal voor hem.

Yates virtueel in het roze nu. En VA zit daar nog voor straks in de vallei kan dat de winnende move worden. Carapaz en Del Toro hebben niemand ervoor. Die hebben echt een probleem nu.

Niet volledig mee eens. Heb je het interview met Yates gezien?
Daarin zei hij: Ik was heel goed maar ik heb die versnelling van Carapaz en Del Toro niet in mij. Dat is niet mijn ding.

Ja tuurlijk lag dat jumpy gedoe hem minder. Maar dat is niet sparen hé die gaat vollebak net als de rest. Hij pakt geen bonis secondes niet omdat hij slimmer is maar gewoon omdat hij die jump niet heeft om hem in de top 3 te plaatsen.

Zou Del Toro er wat door zitten?
Anders toch maar bizarre tacktiek
Hij is nog jong. Podium in een grote ronde. Op voorhand had hij hiervoor getekend niet?
Natuurlijk als het niet lukt vandaag zal er wel teleurstelling zijn maar toch ook wel trots ? :support:

Ja tuurlijk lag dat jumpy gedoe hem minder. Maar dat is niet sparen hé die gaat vollebak net als de rest. Hij pakt geen bonis secondes niet omdat hij slimmer is maar gewoon omdat hij die jump niet heeft om hem in de top 3 te plaatsen.
Je hebt ergens geen ongelijk. Ik ook niet. Het is maar welke draai je er aan geeft. (weten wat je kan en wat niet)
Het is toch echt door zijn ervaring (en geslepenheid) dat hij hier mogelijks de Giro wint?

En het is mss zijn laatste kans op winst in een grote ronde. Het is hem zeker gegund.

Podium ligt nu wel vast lijkt mij. Gee redt het niet.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan