Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet volledig mee eens. Heb je het interview met Yates gezien?Yates kon gewoon niet beter daar was weinig spaarzaam aan. Je lost gisteren niet omdat je krachten wilt sparen voor vandaag.
Niet volledig mee eens. Heb je het interview met Yates gezien?
Daarin zei hij: Ik was heel goed maar ik heb die versnelling van Carapaz en Del Toro niet in mij. Dat is niet mijn ding.

Hij is nog jong. Podium in een grote ronde. Op voorhand had hij hiervoor getekend niet?Zou Del Toro er wat door zitten?
Anders toch maar bizarre tacktiek

Je hebt ergens geen ongelijk. Ik ook niet. Het is maar welke draai je er aan geeft. (weten wat je kan en wat niet)Ja tuurlijk lag dat jumpy gedoe hem minder. Maar dat is niet sparen hé die gaat vollebak net als de rest. Hij pakt geen bonis secondes niet omdat hij slimmer is maar gewoon omdat hij die jump niet heeft om hem in de top 3 te plaatsen.
Het is toch echt door zijn ervaring (en geslepenheid) dat hij hier mogelijks de Giro wint?
Inderdaad. Begin er toch ook aan te twijfelen.Zit Wout daar nog wel? Dat kan nu toch niet dat we daar nog geen beeld van hebben gezien zeg?
Nu ook op beeld inderdaadVolgens pcs wel

Vooral weer een tactische masterclass van uae. Zonder pogi is dat zootje ongeregeld.Heel rare koers van Carapaz. Bij Del Toro is het van ni beter kunnen denk ik.