Giro d'Italia 2025

Ben benieuwd wat Yates nu kan of gaat doen, als hij nu Carapaz en Del Toro eraf kan rijden heeft hij de perfecte ronde gereden.
Vooral veel gespaard waar het kon en niet opvallen.

Ben benieuwd wat Yates nu kan of gaat doen
Yates als één van de eerste uit de top-10 er af ja! Adam Yates welliswaar ;)

Majka is echt van goudwaarde voor Del Toro (en McNulty zit daar ook nog). Niemand durft daardoor aan te vallen zo ver van de finish.
Ze wachten tot de laatste helling.

Ah toch nog, maar een beetje laat, ze zijn bijna boven. Dat was getelefoneerd.
Wat een saaie rit zeg nog één enkele puist en er is eigenlijk nog helemaal niks gebeurd. :scream:

Laatst bewerkt:
Het is nog niet gedaan hé. Die laatste helling is ook nog ne stevige kuitenbijter maar dat ligt Del Toro normaal wel beter dus ik denk niet dat ze hem er nog gaan afkrijgen (al moet je altijd met twee woorden spreken)

Maar id op voorhand voorspellingen (luidop) posten = Dat is altijd riskant. :tongue:

Iedereen vreest vermoedelijk morgen zeker? Met slechte benen kan je morgen nog altijd minuten verliezen.

Yates als één van de eerste uit de top-10 er af ja! Adam Yates welliswaar ;)

Majka is echt van goudwaarde voor Del Toro (en McNulty zit daar ook nog). Niemand durft daardoor aan te vallen zo ver van de finish.
Ze wachten tot de laatste helling.

Ah toch nog, maar een beetje laat, ze zijn bijna boven. Dat was getelefoneerd.
Wat een saaie rit zeg nog één enkele puist en er is eigenlijk nog helemaal niks gebeurd. :scream:

Ze staan te dicht bij elkaar nu hé. Moeten geen minuten meer goed maken dus geen nood om van ver te gaan.

Niet eens aankomst bergop. Daar heb ik me ook wat op miskeken.

Del Toro toch weer mee. Yates lijkt nu de verliezer te gaan worden.

Het is nog niet gedaan hé. Die laatste helling is ook nog ne stevige kuitenbijter maar dat ligt Del Toro normaal wel beter dus ik denk niet dat ze hem er nog gaan afkrijgen (al moet je altijd met twee woorden spreken)

Maar id op voorhand voorspellingen (luidop) posten = Dat is altijd riskant. :tongue:

Iedereen vreest vermoedelijk morgen zeker? Met slechte benen kan je morgen nog altijd minuten verliezen.
Het zal 1 of 2 worden voor Del Toro. Hij en Carapaz de beste van deze Giro. Carapaz zal hem er wel nog moeten afkrijgen.

Niet echt boeiend vandaag. De warmte, en schrik voor morgen zeker.

Del Toro zal morgen dé beklimming van zijn, jonge, leven moeten rijden. Dan kan het zeker.

De logica zou zijn dat het tussen Del Toro en Carapaz beslecht wordt, tenzij er toch iets onverwacht gebeurt.
Yates en Gee strijden voor het podium. Voor Bernal en Pellizzari zal het moeilijk worden om Caruso nog uit die top 5 te duwen.

Anderzijds als er iemand lost/inzinkt op de Finistre, dan kan het snel gaan met het klokje. Zeker als je dan alleen valt, want het is nog wel 30 km tot de streep van op de top daar.

Er kan dus eigenlijk nog wel veel gebeuren morgen, want zo groot zijn de verschillen niet in de top 5 :)

EDIT:
Lol, die interviews achteraf.

S. Yates: We hebben helemaal niet gereden als ploeg zoals we vooraf hadden afgesproken. Dat zal besproken moeten worden.
Ploegleider: We hebben perfect uitgevoerd zoals vooraf besproken.

Nu ja, Yates heeft niet veel excuses te zoeken. Hij moest gewoon mee zijn met Carapaz en Del Toro. Niet goed genoeg.

Laatst bewerkt:
Del Toro reageerde heel vlot op de aanval van Carapaz. Hadden het vandaag rapper moeten betonneren op de voorlaatste col, niet morgen. Mexicaan pakt zijn eerste grote ronde imo !

Laatst bewerkt:
Om Del Toro eraf te krijgen zal het vanaf de voet van de finestre hard moeten gaan. (Hoe trager de beklimming hoe beter voor Del Toro, met een sprintje zoals vandaag zal het niet lukken)

En het zal van de ploeg van EF moeten komen, de rest zal het niet doen.

Om Del Toro eraf te krijgen zal het vanaf de voet van de finestre hard moeten gaan. (Hoe trager de beklimming hoe beter voor Del Toro, met een sprintje zoals vandaag zal het niet lukken)

EF heeft er vandaag ook aan gesleurd, maar uiteindelijk was het Carapaz alleen nog, dus die zal het toch vooral zelf moeten doen.

En toch blijf ik mijn geld op Yates zetten😋
Toch spannend en leuk zo een grote ronde met de top 3 nog zo kort bij elkaar in de laatste beslissende dag.

Carapaz had mss beter gewacht vandaag zodat VLAB meer redenen had om mee te werken

Cunego was ook pas 22 toen hij de Giro won. Die ging er ook zeker nog doorzakken, tot hij dat niet deed en onderweg nog 4 ritzeges mee pakte.

Hij heeft zich alvast serieus herpakt nadat hij op woensdag anderhalve minuut verloor.

Ben benieuwd vandaag, maar als ze er niet de pees gaan opleggen is het binnen voor Del Toro.
Hopelijk wat vuurwerk straks 🥳

Del Toro heeft toch het voordeel dat ze niet aankomen op de Finestre zelf. Carapaz gaat daar toch een dikke voorsprong moeten hebben op de top om die te kunnen verzilveren aan de finish. UAE zijnde zou ik trouwens proberen om 1 of 2 renners in de vlucht te krijgen die mogelijks na de Finestre nog van nut kunnen zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan