Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fortunato laat hem winnen e...Scaroni, wat een kerel toch.
Grote slokkop van Astana, ook bij deze zijn eerste WT-overwinning.
Fortunato laat hem winnen e...
Je moet altijd nog wel de 2de sterkste zijn uit een grote groep van 23 met daarin toch serieus wat namen. Ik heb niet de hele koers gezien maar Bilbao & Gaudu waren volgens mij op bepaald moment bv wel mee als ik dat goed gezien heb. Dan kan je dit toch moeilijk wegzetten als gewoon een cadeautje. Mooie geste van Fortunato alleszins, die op zichzelf ook bezig is aan een uitstekende Giro.Fortunato laat hem winnen e...
Je moet altijd nog wel de 2de sterkste zijn uit een grote groep van 23 met daarin toch serieus wat namen. Ik heb niet de hele koers gezien maar Bilbao & Gaudu waren volgens mij op bepaald moment bv wel mee als ik dat goed gezien heb. Dan kan je dit toch moeilijk wegzetten als gewoon een cadeautje. Mooie geste van Fortunato alleszins, die op zichzelf ook bezig is aan een uitstekende Giro.
Nog voor de échte beklimmingen begonnen zijn, is Ayuso blijkbaar al gelost uit het peloton, als de Sporza live feed klopt...
Dat zal vandaag dan ook wel een abandon worden.
Nog voor de échte beklimmingen begonnen zijn, is Ayuso blijkbaar al gelost uit het peloton, als de Sporza live feed klopt...
Pogacar liet het vorig jaar zo gemakkelijk lijken. Hij reed echt non stop rond met overschot he.Tijd om een kleinere toeter te hebben tegen poggerboy

Tijd om een kleinere toeter te hebben tegen poggerboy
Hij is nog altijd heel jong, maar de druk gaat wel stijgen natuurlijk. Hij rijdt wel bij de beste ploeg ter wereld (zeker ook wat ronderenners betreft) en hij is lang niet de enige in het spoor van Pogacar bij UAE.Dat is wat de media ervan maakt...
(Ja het is misschien een lone-wolf) maar hij heeft echt niets tegen Pogi
Ja, hij wil de beste renner ter wereld worden, wat ambitie mag toch ?
Ayuso heeft gewoon last van zijn reeds afgelopen valpartijen in deze giro...
Dit ligt niet aan zijn conditie/weerstand...
Is Movistar hier nu weer aan het grudge-rijden achter Carapaz?![]()