Giro d'Italia 2022

Wie wint de Giro d'Italia 2022?


  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Maar Caleb wa doe je nu? Dit is gewoon de Tour 2021 revisited, gewoon knal tegen het achterwiel rijden...
 
Puur eigen fout.

Maar vooral: hoe slecht was dat regisseurswerk

Ja ik dacht dat het aan mij lag maar ik vond het ook niet ideaal in beeld gebracht allemaal.

Tikt het wiel van Girmay aan dus inderdaad zijn eigen fout zodanig diep aan het gaan dan is het gauw gebeurd. Wat een pech vorig jaar ook al meteen gevallen in de Tour hopelijk kan hij nu wel verder.
 
Missie geslaagd voor Vdp.. nog een paar ritten en dan kan hij met een gerust gemoed afstappen..
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Wat een vervelende start van de Giro, plots staat eurosport weer in het Nederlands :unsure:. Settings nog steeds op Engels...
 
Girmay gewoon 2e in zijn eerste etappe in een grote ronde. Knap ook. Achter VDP eindigen is geen schande, want die is ook niet van deze planeet.
 
Mooi gewonnen!
Toch wel zot hoe je op voorhand zegt dat je ervoor gaat en het dan gewoon nog waar maakt ook.
Deze trui gewoon nog even vasthouden en zijn giro is al geslaagd.
 
Bwa, uiteindelijk toch niet meer dan een logische en verwachte winst imo.

Ik had een beetje hetzelfde gevoel als Gilbert in 2011 voor die eerste rit. Ze konden allebei eigenlijk niet verliezen.
 
Bwa, uiteindelijk toch niet meer dan een logische en verwachte winst imo.

Ik had een beetje hetzelfde gevoel als Gilbert in 2011 voor die eerste rit. Ze konden allebei eigenlijk niet verliezen.

Een rit opp maat van maar dat maakt het natuurlijk niet onverdiend of minder mooi natuurlijk.

Wat is Girmay toch echt een krachtpatser, door VDP nipt geklopt worden zegt genoeg!
 
Naesen, L als eerste aanvaller na de vroege vluchters. Het geeft hoop aan AG2R deze Giro en de dunbezaaide Belgen in totaliteit.
Kämna anderhalve minuut verloren op 800m, damn.

VDP behoudt het roze vandaag. Concurrenten staat op 14sec en in de laatste km zullen weinigen tijd terugpakken op hem.
 
Bwa, uiteindelijk toch niet meer dan een logische en verwachte winst imo.

Ik had een beetje hetzelfde gevoel als Gilbert in 2011 voor die eerste rit. Ze konden allebei eigenlijk niet verliezen.
Je kan het ook anders formuleren: als gedoodverfde favoriet kan je alleen maar verliezen.
 
Terug
Bovenaan