Ghostwire: Tokyo

Action PC PS5 XBOX Ghostwire: Tokyo

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
gwtokyo.jpg


release: 25 maart 2022
genre: first person, action-adventure
dev: Tango Gameworks

Van de makers van The Evil Within.

After strange disappearances hit Tokyo’s population, it’s up to you to uncover the source and purge the city of a strange, new evil. Armed with your own mysterious spectral abilities, you will face down the occult, unravel conspiracy theories and experience urban legends like never before.

Don’t fear the unknown. Attack it.

 
Laatst bewerkt:
Coole gameplay wel op het eerste zicht. Benieuwd hoe uitdagend/complex combat uiteindelijk wordt op standard difficulty. Omgevingen zien er ook interessanter uit dan de gemiddelde openworld-game voor mij.

Evil Within 1/2 waren wel... speciale games(lees: niet voor iedereen), dus ik vraag me af hoe deze onthaald zal worden

Triestig wel...Begint Sony ook al met die "pre-order nu en speel vroeger"-BS
 
Kweet het niet goed bij deze game..
Ik denk dat het meer goed zou doen als de moeilijkheidsgraad voor deze demo een pak hoger hadden gezet. Het is toch veel interessanter om iemand die goed is in het spel creatief te zien omgaan met al die powers. Traag strompelende vijanden die halfhartig zwaaien en niet rap de afstand overbruggen terwijl ge in essentie *magic spamt vanop afstand*.

Benieuwd wat reviews gaan zeggen
 
Preview:

 
Iets meer gespeeld nu.
Alhoewel de graphics echt knap zijn voelt heel de wereld zo steriel aan.
Interactie is er met niks. Geen enkel voorwerp reageert op u.
Is wel heel jammer.

Gameplay is leuk so far met de magic, maar vraag is hoelang dit leuk blijft.
Ben wel beniweud naar het verhaal, wtf er aan het gebeuren is ☺️.

Momenteel voelt het goed aan, mits war minpunten.
Hoop ook dat niemand deze koopt als "scary" game want dat is het totaal niet.
 
Al even op Playstation plus beschikbaar maar was aan het wachten op de gratis update die er vandaag ook is.
Hopelijk dat de QoL features het wachten waard was. :p
 
Terug
Bovenaan