Ghost of Yōtei

Vanavond proberen de platinum op Sifu nog te halen zodat ik me vanaf morgen volledig op deze kan focussen. Tsushima was een van mijn favo PS4 games, dus kijk er wel echt naar uit.

De muziek op de playstation home screen :love:
Game ziet er weer mooi uit en de rumble op de dualsense is geweldig :D
Japanse audio voorlopig ook dik in orde

Lap, weer van dat. Moet een update doen, 8 gig maar, download snelheid van mijn PS5 pro is zo traag als fuck. Meer dan 2u om 8 gig binnen te halen. Ik heb vaak dat probleem, precies tijdens piekuren zoals nu. Maar is dat Telenet dan of Playstation? Frustrerend gewoon...

Daar heb ik nooit last van. Tijdens piekuren of niet gaan de downloads van playstation goed.

Die 8gb update heb je trouwens toch niet nodig. Ik kon mijn spel gewoon opstarten eens geinstalleerd en dan begon de update te downloaden. Heb zelf mijn game afgesloten na een tijd om de update door te voeren.

Daar heb ik nooit last van. Tijdens piekuren of niet gaan de downloads van playstation goed.

Die 8gb update heb je trouwens toch niet nodig. Ik kon mijn spel gewoon opstarten eens geinstalleerd en dan begon de update te downloaden. Heb zelf mijn game afgesloten na een tijd om de update door te voeren.
Denk dat Telenet hier achter zit. Om 23u gaat dat weer supersnel gaan. Echt bizar. Swat. De game aan het spelen, eerste indruk, zeer positief 👌🔥.

Dat heet Traffic Shaping, via de firewall van Telenet nijpen ze je snelheid letterlijk toe.. Is niet bizar hoor is gewoon dat ze dit via de firewall instellen op bepaalde tijdstippen.. Sorry maar meer dan 2u om 8gb downloaden is echt not okay.. Een reden te meer om gewoon over te stappen naar een andere provider als je kunt Fiber natuurlijk..

Lap, weer van dat. Moet een update doen, 8 gig maar, download snelheid van mijn PS5 pro is zo traag als fuck. Meer dan 2u om 8 gig binnen te halen. Ik heb vaak dat probleem, precies tijdens piekuren zoals nu. Maar is dat Telenet dan of Playstation? Frustrerend gewoon...
Staat je ps5 ook op 5 GHZ of automatisch? Zien dat die op 5 ghz staat van wifi. Als die bij mij op auto staat, neemt die altijd de traagste snelheid en download die tegen 5 mb/s. Op 5 ghz haal ik altijd het max dat Proximus aanbied

Telenet hoogstwrs. Ik heb 1 keer meegemaakt dat mijn steam. Gog en alle andere launchers zeer trage snelheid hadden. Terwijl ik one up heb zoals jij.

Amai mijn black level van c1 stond op full. Eens op limiter gezet kleuren precies veel beter en minder grijs :o

Klopt dit? Oogt precies veel mooier

via bekabeld internet nooit last van (ook telenet)
de copy van disk duurde wel best lang
de HDR instellingen waren wat vreemd, je moest zo sliden tot de ogen bijna niet meer zichtbaar waren, met de minste setting waren ze nog steeds zichtbaar.
ik speel altijd in een volledige verdonkerde ruimte en zet de brightness altijd op laagste. nog mensen?

de HDR instellingen waren wat vreemd, je moest zo sliden tot de ogen bijna niet meer zichtbaar waren, met de minste setting waren ze nog steeds zichtbaar.
ik speel altijd in een volledige verdonkerde ruimte en zet de brightness altijd op laagste. nog mensen?
Ja, ik deed die brightness ook op 0 en kon nog steeds de ogen zien maar in de game was het dan wel te donker.
Heb de brightness terug hoger gezet

Ja, ik deed die brightness ook op 0 en kon nog steeds de ogen zien maar in de game was het dan wel te donker.
Heb de brightness terug hoger gezet
game is hier niet te donker met die instelling, ga gewoon door met die instelling, het viel mij gewoon op dat die instelling vroeg tot de ogen 'barely visible' waren.

audio is wel merkbaar aan de betere kant, veel games doen dit toch niet zo goed zoals bepaalde Playstation studios dat doen.

Had het zelfde probleem gisteren avond, was hier rond 19 uur, ook vree traag. En heb ook Telenet. Hebben daar al eens naar gebeld en toen was het efkes goed maar blijkbaar nu niet meer.

Terug
Bovenaan