split-second
Active member
Hier ook bevestiging levering Bpost morgenochtend. (besteld op Bol)Via bol besteld, maar nog geen verzendbevestiging gekregen, anderen wel hier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook bevestiging levering Bpost morgenochtend. (besteld op Bol)Via bol besteld, maar nog geen verzendbevestiging gekregen, anderen wel hier?

Hier ook aan het installenNet aangekregen. Install time![]()

Denk dat Telenet hier achter zit. Om 23u gaat dat weer supersnel gaan. Echt bizar. Swat. De game aan het spelen, eerste indruk, zeer positiefDaar heb ik nooit last van. Tijdens piekuren of niet gaan de downloads van playstation goed.
Die 8gb update heb je trouwens toch niet nodig. Ik kon mijn spel gewoon opstarten eens geinstalleerd en dan begon de update te downloaden. Heb zelf mijn game afgesloten na een tijd om de update door te voeren.

.Staat je ps5 ook op 5 GHZ of automatisch? Zien dat die op 5 ghz staat van wifi. Als die bij mij op auto staat, neemt die altijd de traagste snelheid en download die tegen 5 mb/s. Op 5 ghz haal ik altijd het max dat Proximus aanbiedLap, weer van dat. Moet een update doen, 8 gig maar, download snelheid van mijn PS5 pro is zo traag als fuck. Meer dan 2u om 8 gig binnen te halen. Ik heb vaak dat probleem, precies tijdens piekuren zoals nu. Maar is dat Telenet dan of Playstation? Frustrerend gewoon...
Telenet hoogstwrs. Ik heb 1 keer meegemaakt dat mijn steam. Gog en alle andere launchers zeer trage snelheid hadden. Terwijl ik one up heb zoals jij.Lap, weer van dat. Moet een update doen, 8 gig maar, download snelheid van mijn PS5 pro is zo traag als fuck. Meer dan 2u om 8 gig binnen te halen. Ik heb vaak dat probleem, precies tijdens piekuren zoals nu. Maar is dat Telenet dan of Playstation? Frustrerend gewoon...
Ja, ik deed die brightness ook op 0 en kon nog steeds de ogen zien maar in de game was het dan wel te donker.de HDR instellingen waren wat vreemd, je moest zo sliden tot de ogen bijna niet meer zichtbaar waren, met de minste setting waren ze nog steeds zichtbaar.
ik speel altijd in een volledige verdonkerde ruimte en zet de brightness altijd op laagste. nog mensen?
game is hier niet te donker met die instelling, ga gewoon door met die instelling, het viel mij gewoon op dat die instelling vroeg tot de ogen 'barely visible' waren.Ja, ik deed die brightness ook op 0 en kon nog steeds de ogen zien maar in de game was het dan wel te donker.
Heb de brightness terug hoger gezet
Had het zelfde probleem gisteren avond, was hier rond 19 uur, ook vree traag. En heb ook Telenet. Hebben daar al eens naar gebeld en toen was het efkes goed maar blijkbaar nu niet meer.Lap, weer van dat. Moet een update doen, 8 gig maar, download snelheid van mijn PS5 pro is zo traag als fuck. Meer dan 2u om 8 gig binnen te halen. Ik heb vaak dat probleem, precies tijdens piekuren zoals nu. Maar is dat Telenet dan of Playstation? Frustrerend gewoon...