Ghost of Yōtei

Vreemde manier van communiceren toch van Sony deze gen. Ze zullen het waarschijnlijk niet nodig hebben, maar toch vreemd dat ze een van hun grootste titels dit jaar gewoon via PS Blog doen. Lijkt me dus niet dat we in het kort een echte showcase kunnen verwachten. Ik mis die tijden toch wel een beetje, die hype na zo’n showcase.

Vreemde manier van communiceren toch van Sony deze gen. Ze zullen het waarschijnlijk niet nodig hebben, maar toch vreemd dat ze een van hun grootste titels dit jaar gewoon via PS Blog doen. Lijkt me dus niet dat we in het kort een echte showcase kunnen verwachten. Ik mis die tijden toch wel een beetje, die hype na zo’n showcase.
Mja, ik vind deze ook wel vreemd...

Also, een collector’s edition van €250 zonder steelbook of fysieke game voelt voor mij persoonlijk ook niet echt juist. Value van die edities lijkt elke keer minder en minder te worden…

Wel een pechje voor Yotei dat ze net doen wat AC shadows deed met die Onryo groep gemaskerde mannen en de bijhorende wraak-lijst alsook de flashbacks als klein meisje.
Nuja, GoT heeft al alle harten gewonnen met de vorige game en het zal er niet minder om gespeeld worden.

'k Moet altijd de eerste nog verder spelen :unsure:
Idem, nieuw gekocht op PS4. 1 uur gespeeld. Net nadat ik na een 5-tal uren gestopt was met Horizon Zero Dawn.
Ik dacht: weer de zoveelste 'open world' boring grind zever.

En nu ik gestart ben met Elden Ring zal geen enkele game nog aan m'n verwachtingen voldoen vrees ik.

Wel een pechje voor Yotei dat ze net doen wat AC shadows deed met die Onryo groep gemaskerde mannen en de bijhorende wraak-lijst alsook de flashbacks als klein meisje.
Nuja, GoT heeft al alle harten gewonnen met de vorige game en het zal er niet minder om gespeeld worden.

iets zegt me dat ze niet wakker liggen van ac shadows ;)
deze is sowieso insta buy voor mij

Iemand hier de collector’s edition besteld? Ben zelf nog wat aan het twijfelen wegens geen steelbook of zelfs fysieke game, maar dat masker zou goed passen bij dat van Jin. Toch jammere trend…

Had toch gehoopt om wat gameplay te zien, me deze trailer zie je toch weer bitter weinig.
Krijgt volgende maand een State of Play die volledig in het teken staat van de game. Zullen we wel een pak te zien krijgen.
Nu was het inderdaad maar mager.

in de tijd van Ghost of Tsushima was ik hyped voor de game maar deze zegt mij momenteel niet veel, geen idee waarom.

in de tijd van Ghost of Tsushima was ik hyped voor de game maar deze zegt mij momenteel niet veel, geen idee waarom.
Idem, maar dat komt denk ik omdat ik Tsushima licht overhyped vond ook. Zeer goeie game eh... maar de story kon mij bv totaal niet bekoren, gameplay werd wat repetitief naar het einde toe, wat het sterk maakte was de wereld en sfeer. Wie weet is deel 2 beter nog op sommige vlakken, we zullen het wel zien.

Ziet er weer goed uit. Door de combat alleen al overtuigd, die stances in de eerste game vond ik echt heel vloeiend spelen. Lijkt dat ze nu in plaats van stances naar verschillende wapens zijn gegaan. Dual katana’s all the way.

Terug
Bovenaan