Nog niets gerept over een Legends 2? Ik wil nog niet teveel spoilen dus heb niet gekeken naar de deep dive.
Het switchen van weapons om efficiënt te zijn zoals vroeger de stances, vind ik wel nen dubbele. Iedereen is toch wel fan van één specifiek wapen en verplicht moeten switchen kan tegenvallen als je bv. fan bent van de (dual) katana en toch het loggere longsword moet hanteren tegen bepaalde enemies. Maar zoals hierboven al gezegd, ze krijgen alle voordeel van de twijfel.
Het switchen van weapons om efficiënt te zijn zoals vroeger de stances, vind ik wel nen dubbele. Iedereen is toch wel fan van één specifiek wapen en verplicht moeten switchen kan tegenvallen als je bv. fan bent van de (dual) katana en toch het loggere longsword moet hanteren tegen bepaalde enemies. Maar zoals hierboven al gezegd, ze krijgen alle voordeel van de twijfel.
. Ik denk, als ze veel zaken perfectioneren, verhaal goed brengen,...we ons zeker geen zorgen moeten maken. Kijk naar Death stranding 2. Op voorhand zou je ook zeggen, allé, weer hetzelfde... maar (nu ik het spel aan het spelen ben) het spel is fucking awesome. En ja, het is meer van hetzelfde, maar de uitvoering is perfect. Dus laten we hopen dat dit hier ook gaat zijn
.