Varia Gezocht: wrappen van laadpaal (klein stukje overschot?

Koffie

Member
Regio Gent
iTrader: 100% (1/1)
Gevraagde goederen
Wrap folie
Hoi!

Wij hebben een Alfen laadpaal.
Deze is wit, zie: https://alfen.com/nl/eve-single-pro-line

Ik had de cover ervan graag in het zwart gehad (of donkergrijs).
Er bestaat een, apart aan te kopen aan ~250 euro, donkere cover. Maar dit is iets of wat prijzig vind ik.

Iemand een stukje car wrap over, liefst zwart dus, of donker grijs?

Alvast bedankt!
Regio Deinze of Gent zou ideaal zijn
 
Ik kan u altijd een metertje wrap bezorgen indien gewenst.
Reken op een 50-tal euro's voor een meter wrap (btw in)


Om het ding effectief te komen wrappen zal je niet ver afwijken van de prijs voor een donkere cover en dan zou ik een cover aanraden ;-)
 
ga eens naar de action en koop daar een rol carbon folie , kost maar een paar euro en is deftige kwaliteit
zelf me auto spiegel covers mee gedaan en na 2 jaar weersomstandigheden nog steeds goed



@Chickenlal ben jij ook niet toevallig de eigenaar van sevenworks ?
 
ga eens naar de action en koop daar een rol carbon folie , kost maar een paar euro en is deftige kwaliteit
zelf me auto spiegel covers mee gedaan en na 2 jaar weersomstandigheden nog steeds goed



@Chickenlal ben jij ook niet toevallig de eigenaar van sevenworks ?

Deftige kwaliteit :D
Nu ik heb nogal mensen dingen zien plakken met die action folie en het bleef toch zitten haha

Ik ben niet de eigenaar van sevinworkz nee, ik ben de eigenaar van Wrapz.be
 
Deftige kwaliteit :D
Nu ik heb nogal mensen dingen zien plakken met die action folie en het bleef toch zitten haha

Ik ben niet de eigenaar van sevinworkz nee, ik ben de eigenaar van Wrapz.be
voor die prijs is kwaliteit deftig zal wel niet zo zijn als die folie dat jij gebruikt maar voor kleine dingen vind ik dat ruim schoots genoeg

ah ja nu zie ik het , zal je met hem verwarren aangezien die ook in blankenberge zit en ook wrapping aanbood
 
In de action heb je ook een soort wrap paint,
zwarte laag verf die dus verwijderbaar is.

Of waarom gewoon niet effectief verven? Kwestie van mee te gaan in de stijl van je huis.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan