Gezocht: iemand die KLIP-aanvraag kan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BMF|Johan

Member
2610
iTrader: 100% (191/191)
Gevraagde goederen
KLIP-plannen (pdf ofzo)
Recent zijn we verhuisd, en ik zou graag weten waar precies aan- en afvoerleidingen zitten. Niet om meteen te gaan graven.
Is er iemand die me dit kan bezorgen via een aanvraag van de KLIP-plannen?
 
ter info: uw huisaansluitingen staan hier meestekans wel niet op

Wanneer er recent een leiding vernieuw werd en de huisaansluitingen overkoppeld zijn (dus van oude uit dienst naar nieuwe in dienst) en er een degelijke as-built is opgemaakt en opgeladen, staan ze hier mogelijks wel op. Ik spreek hier over gas en drinkwater. Electr/telecom/riolering sta hier quasi nooit in detail op huisaansluitniveau

Als ge in een Pidpa gemeente woont wil ik wel eens kijken voor uw drinkwater/riolering (pb maar), kan via systeem waar wij toegang toe hebben. Free KLIP-aanvraag kan ik u niet mee helpen.

Gratis oplossing: Ge kunt ook altijd zelf eens informeren bij nutsbeheerders. Zeg niet dat het iets gaat opbrengen. Maar wanneer er de afgelopen jaren rioleringswerken zijn uitgevoerd (aanleg gescheiden riool), gaan ze wel afkoppelingsplannen hebben van elk perceel. Oude toestand gemengde toestand vs nieuwe afgekoppelde toestand
 
Laatst bewerkt:
Het zou hier Pidpa-gebied moeten zijn, dus die PM heb je alvast.

Free hoeft het niet te zijn: als dat 5 of 10 euro kost voor zo'n aanvraag, betaal ik die graag. Da's goedkoper dan met een metaaldetector over den oprit gaan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan